Ik heb hier een Sparkle 6600gt 128mb agp liggen, deze loopt vast zogauw ik een spel start. Mn specs zijn:
mobo=asus p4p800-x (intel 865pe)
geheugen=512 mb dual-channel kingston pc2100, cl 2,5
cpu=intel pentium 4 willamette 1,6 ghz
Mijn pc liep dus altijd vast als ik een spel startte. In sommige spellen crashte hij in het menu al (als er een 3d menu was) en in andere spellen pas als je begon te spelen.
Het beeld blijft dan stilstaan, en het geluid blijft haperen.
Ik heb alle temps behalve die van de gpu (die kan ik nergens aflezen) in de gaten gehouden, deze lijken redelijk normaal. Moederbord blijft rond de 35 graden, en cpu maximaal rond de 58 graden. Die laatste heb ik al beter geprobeerd te koelen, dit had geen zin voor mijn probleem.
Toen heb ik de kaart getest in een ander systeem:
mobo=MSI Neo Platinum (intel 865PE)
geheugen=infineon pc2700 cl 2,5
cpu=intel pentium 4 2,53 ghz
----------------
Ik heb op een of andere manier de kaart een paar keer werkend gekregen, maar dit duurde niet lang. Één reboot was dan genoeg om het niet meer te laten werken.
Ik denk dat mn kaart gewoon overleden is, maar weet iemand nog een laatste oplossing? Thanx
mobo=asus p4p800-x (intel 865pe)
geheugen=512 mb dual-channel kingston pc2100, cl 2,5
cpu=intel pentium 4 willamette 1,6 ghz
Mijn pc liep dus altijd vast als ik een spel startte. In sommige spellen crashte hij in het menu al (als er een 3d menu was) en in andere spellen pas als je begon te spelen.
Het beeld blijft dan stilstaan, en het geluid blijft haperen.
Ik heb alle temps behalve die van de gpu (die kan ik nergens aflezen) in de gaten gehouden, deze lijken redelijk normaal. Moederbord blijft rond de 35 graden, en cpu maximaal rond de 58 graden. Die laatste heb ik al beter geprobeerd te koelen, dit had geen zin voor mijn probleem.
Toen heb ik de kaart getest in een ander systeem:
mobo=MSI Neo Platinum (intel 865PE)
geheugen=infineon pc2700 cl 2,5
cpu=intel pentium 4 2,53 ghz
----------------
Ik heb op een of andere manier de kaart een paar keer werkend gekregen, maar dit duurde niet lang. Één reboot was dan genoeg om het niet meer te laten werken.
Ik denk dat mn kaart gewoon overleden is, maar weet iemand nog een laatste oplossing? Thanx