[Showcase] DoDare SpeedFreaks

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maybe this will need to become a verzamel if more of us where there ?

As usual, feedback very appreciated.

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/64319677.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/64319669.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/64319675.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/64319661.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/64319665.jpg

...and of course, nice ladies :-)

Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/digitalfrog/image/64319671.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Iets is volgensmij fout gegaan met comprimeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Mooie pixelfoto's ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-09 20:49
Ligt aan de manier waarop tweakers naar het plaatje kijkt denk ik eerder...
Als je een plaatje los probeert te openen, dan toont hij het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Nais pictures, but there indeed does seem to be something wrong with the JPEG compression :P

Hmm, you set the width of all the pictures to 600pixels in your post ([IMG=600...) But the pictures are smaller than that. Scaling makes them ugly :)
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:58:
leuke foto's inderdaad,

ze komen verkeerd over omdat ze in wereklijkheid kleiner zijn, tweakers vergroot ze automatisch? :?
(probeer ze maar eens los te openen)
Dat komt dus omdat hij zelf handmatig de te tonen grootte van zijn pics heeft ogpegeven in zijn post. Klik maar eens op het view knopje bij zijn post.

[ Voor 95% gewijzigd door Orion84 op 30-07-2006 21:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke foto's inderdaad,

ze komen verkeerd over omdat ze in wereklijkheid kleiner zijn, tweakers vergroot ze automatisch? :?
(probeer ze maar eens los te openen)

kon dus ook nog ja, was beetje langzaam aan tikken B)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Now they're too big again... Please resize them to a width of 600 pixels, this forum resizes bigger images back to 600 wide automatically. Don't you just love this forum... ;)

Nice images btw, great timing in the first and lost one!
]-[Skinlab]-[ schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:30:
Ik dacht trouwens dat dit een nederlands forum was?
Hij is verhuisd van Frankrijk naar Amsterdam (zie z'n site). Nederlands leer je ook niet in een dag, maar hij hoort het natuurlijk wel te proberen vind ik. :)

[ Voor 105% gewijzigd door Bergen op 30-07-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:06
Ik vind nr 3 erg gaaf. Witte vlakken vind ik wel een beetje overbelicht. Ik dacht trouwens dat dit een nederlands forum was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Nice job, they're all fantastic... but I like #3 in particular, because of the great angle

#2 is a neat car, I want one of those 8)

on a side note: you should resize them proper

[ Voor 40% gewijzigd door Silent Thunder op 30-07-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

Zoefff

❤ 

Bergen schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:22:
Now they're too big again... Please resize them to a width of 600 pixels, this forum resizes bigger images back to 600 wide automatically. Don't you just love this forum... ;)

Nice images btw, great timing in the first and lost one!

[...]
Hij is verhuisd van Frankrijk naar Amsterdam (zie z'n site). Nederlands leer je ook niet in een dag, maar hij hoort het natuurlijk wel te proberen vind ik. :)
Je kan ook gewoon in het Nederlands reageren hoor :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
babel plx :Y)
Nice picca's, #3 en #1 zijn favoriet. 1 ziet er spectaculair uit, 3 is een mooie hoek! O+

(misschien is #5 met wat meer kleur mooier?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Zoefff schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:15:
[...]

Je kan ook gewoon in het Nederlands reageren hoor :)
Volgens mij mis jij iets. En waarom vertel je dat alleen aan mij als er nog 2 anderen zijn die in 't Engels reageren? TS spreekt schijnbaar geen Nederlands, lees de draad voor je blaat. Zou jij toch moeten weten.

[ Voor 38% gewijzigd door Bergen op 31-07-2006 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:07
Mooie platen! Vooral 1,3 en 5 :). Bij foto 1 zorgtt het bruine gras, het gedetailleerde donkergrijze asfalt, en de hemelblauwe auto voor een mooie toning. Mooie actie ook. Als je hem iets meer naar links, en wat van onderen had genomen was de uitstraling wat sterker geweest gok ik zo (gaat meer macht vanuit als je zo'n auto wat van onderen schiet). 3 is natuurlijk mooi door de vervorming van de fish-eye, en ook weer mooi getimed. 5 is ook gewoon prima.

Je bewerking bevalt me ook wel. Levert een mooie kleurencombinatie op zonder teveel de werkelijkheid te verliezen!.
Bergen schreef op maandag 31 juli 2006 @ 01:50:
[...]
Volgens mij mis jij iets. TS spreekt schijnbaar geen Nederlands, lees de draad voor je blaat. Zo jij toch moeten weten.
:X Hij kan "prima" Nederlands lezen, schrijven is natuurlijk wat lastiger... dat jij daar niet van op de hoogte bent...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:31

Bob Popcorn

Plop!

#3 is toch wel duidelijk mijn favoriet. Qua kleurgebruik vind ik deze serie heel mooi, zo gebruik ik ook het liefst mijn kleuren.

Wat heb je voor nabewerking gedaan?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

inquestos schreef op maandag 31 juli 2006 @ 02:06:

[...]

:X Hij kan "prima" Nederlands lezen, schrijven is natuurlijk wat lastiger... dat jij daar niet van op de hoogte bent...
En hoe had ik dat ook alweer moeten weten? (Wat maken mensen daar een probleem van trouwens, doe eens wat relaxter man...)

[ Voor 12% gewijzigd door Bergen op 31-07-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Bergen schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:58:
[...]
En hoe had ik dat ook alweer moeten weten?
Je mag aannemen dat een moderator net even wat meer weet van de (regular) bezoekers van z'n forum, al is het maar omdat we toegang hebben tot meer informatie. Als ik vervolgens vriendelijk reageer dat je gewoon in het nederlands kan reageren dan mag je aannemen dat ik dat niet zomaar zeg. Opmerkingen als "lees de draad voordat je blaat" schieten dan bij mij behoorlijk in het verkeerde keelgat. Dat zeg je tegen mij niet, en ook niet tegen iedere andere gebruiker van dit forum.

[ Voor 7% gewijzigd door Zoefff op 31-07-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
I'm so sorry my post did generate so many statements that have nothing to do with photography.
Many thanks for the compliments and for the advice too of course.

Ralph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Zoefff schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:02:
[...]

Je mag aannemen dat een moderator net even wat meer weet van de (regular) bezoekers van z'n forum, al is het maar omdat we toegang hebben tot meer informatie.
Zo regulier is TS niet...
Als ik vervolgens vriendelijk reageer dat je gewoon in het nederlands kan reageren dan mag je aannemen dat ik dat niet zomaar zeg. Opmerkingen als "lees de draad voordat je blaat" schieten dan bij mij behoorlijk in het verkeerde keelgat. Dat zeg je tegen mij niet, en ook niet tegen iedere andere gebruiker van dit forum.
Het schiet mij in 't verkeerde keelgat dat ik er op word aangesproken, terwijl Orion84 en Silent Thunder ook gewoon in Engels reageren. Dat wekt bij mij logischerwijs de indruk dat je hun reacties nog niet had gelezen. Indien je dat wel had gedaan, waarom word alleen ik er dan op aangesproken? Ik ben niet op m'n teentjes getrapt ofzo, ik vind 't gewoon raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Niet iedereen weet dat hij ook NL kan lezen. De meest mensen reageren gewoon consequent. Als ze een ENG-topicstart zien dan vermoeden ze dat de TS ook ENG-reacties verwacht. Als hij graag het feestje Nederlandstalig wilt voeren, dan moet hij ook maar een beetje moeite doen en NL-talig openen (voor mij part met babblefish).
Daar geef ik Bergen wel gelijk in.

Maar verder reageer je wel bot. De reden dat Zoeff alleen jou eruit pakt wil toch niks zeggen? Misschien quote hij 1 persoon, maar bedoelt hij de boodschap in zijn algemeenheid voor iedereen. Je hoeft je toch ook weer niet zo snel op je tenen getrapt te voelen; verpest de sfeer zo.
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:52:
I'm so sorry my post did generate so many statements that have nothing to do with photography.
Dont worry, nagging and whining seem to go hand in hand with this forum, but if you are familiar with Dutch; then it doesnt hurt to open with that next time.

You usually don't write whole story's; and its a nice way to practise.

[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 31-07-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Aanvankelijk sprak ik helemaal niemand er op aan dat ze in het engels reageerden -immers, als ik er iemand op zou moeten aanspreken dan is dat natuurlijk de TS-, maar maakte ik gewoon de opmerking dat het ook mogelijk is om in het nederlands te reageren.

Later sprak ik wel degelijk Bergen aan omdat je gewoon onbehoorlijk reageert met opmerkingen als "lees de draad voor je blaat" en vervolgens mij gaat vertellen hoe het moet. Zo gaan we niet met elkaar om.

Maargoed, dit is het laatste wat hierover gezegd is in dit topic, als je er nog over wilt praten dan kan dat per DM / mail / ICQ / MSN, maar niet meer in dit topic. We gaan hier weer ontopic verder.

Pagina: 1