Toon posts:

Meerdere mp3's+cue branden als data-cd mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een cd-speler in mijn auto die ook mp3's afspeelt. Maar nou heb ik een aantal cdtjes op mijn computer staan als 1 grote mp3 met de bijbehorende cue-files. Mijn vraag is nou of ik een mp3-cd kan branden waarbij de 5 individuele cd's wel opgedeeld zijn in losse tracks (stuk of 50 tracks dus!) Kan dit met Nero of heb ik andere software nodig?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

1e hit op Google al geprobeerd? Ik lees helaas erg weinig over wat je zelf al geprobeerd hebt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:38:
1e hit op Google al geprobeerd? Ik lees helaas erg weinig over wat je zelf al geprobeerd hebt :)
Hmmm.........laat ik mijn 'probleem' proberen te verduidelijken dan.
Volgens mij omschrijft de eerste hit op Google namelijk, hoe je tracks aan een cue-file toevoegt. En dat bedoelde ik niet.

Stel: Ik heb 5 live-djsets met de bijbehorende cue-files. En ik wil die 5 djsets op 1 enkel cd-rommetje branden zodat ik ze in mijn mp3-cdspeler in de auto af kan spelen. En ik wil ook nog in die 5 djsets de afzonderlijke tracks kunnen kiezen.

Dat houdt volgens mij toch in dat ik er een data-cd en geen audio-cd van zou moeten maken, of vergis ik me nu? En nu is mijn vraag (nadat ik in ieder geval in Nero gezocht alles geprobeerd heb) of dit eigenlijk wel mogelijk is?? Want als ik een mp3 in een data-cd laadt kan ik de tracks in die mp3 niet kiezen en als ik de cue in Nero laadt wil hij automatisch van 1 djset een audio-cd maken.

Om het op zijn 'basisschools' uit te leggen:
Ik heb 5 mp3's van ieder 10 tracks en de 5 bijbehorende cue's en ik wil 1 cd met 50 tracks.

Misschien doe ik iets verkeerd of is het helemaal niet mogelijk. Of snap ik niet wat jij bedoelt! ;)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Dus je wilt mp3's splitten nav een .cue. [google=split mp3 according to cue] moet je op zich ook wel helpen. Kan je nog aangeven waar je zelf naar gezocht hebt, wat je vond en waarom dat niet aan je voldeed? Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) ;)

Signature

• Janus2700
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-07 21:17
Volgens mij kan dat niet, ik gebruik mp3 splitter & joiner die splitst een bestand van 150 mb in een paar sec op basis van een cue file...

• lexophilia
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Als het mogelijk is kan iemand dat hier dan PLZ ffies posten ik zoek hier al meer dan een jaar naar...

Ik denk zelf dat het niet mogelijk is omdat de chip die alles moet berekenen in zo'n autoradio niet snel genoeg is om een quefile te lezen en aan de hand daarvan een mp3 bestand van een goeie 70 Mb te splitten in 20 tracks ofzo.(das ook weer een reden waarom ik gewoon een carputer heb.
Pagina: 1