Toon posts:

Automatische Reply (hotmail)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb een nieuw e-mail adres. Nu wil ik ervoor zorgen dat als mensen naar mijn oude (hotmail) adres een mail sturen dat ze dan een mail terugkrijgen met daarin mijn nieuwe e-mail adres. Is dit mogelijk? Ik heb al op google gezocht en bij hotmail zelf maar niets kunnen vinden. Hartelijk dank alvast!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

denk het niet, je oude hotmail doet trouwens na een maand niet inloggen niet meer dus als je al zoiets kon doen als "doorschakelen" dan zou dat na een maand ophouden...

maar mail anders eens naar de hotmail helpdesk, mischien dat hun iets kunnen doen

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Voor zover ik weet heeft Outlook Express een autoreply-functie. Maak daarin een account aan dat je Hotmail uitleest en klaar ben je :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk eens bij Opties -> Post -> Antwoordbericht. Volgens mij moet je daar het een en ander in kunnen stellen. Ik heb het zelf niet getest, dus dat moet je zelf even doen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
r00n schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:26:
Voor zover ik weet heeft Outlook Express een autoreply-functie. Maak daarin een account aan dat je Hotmail uitleest en klaar ben je :)
Dit gaat enkel nog maar met accounts die reeds in Outlook Express staan. Outlook Express ondersteuning is een betalende feature geworden.
En dan nog, dat zou willen, zeggen dat je Outlook Express ALTIJD moet aanstaan ...

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

r00n schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:26:
ahum.... hotmail(free) doet niet meer met outlook express tenzij je het account langer dan een jaar hebt ofzo.

edit: zie post boven mij

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 30-07-2006 20:28 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
effe zoeken op google "autoreply hotmail" geeft me onderaan toch al een goeie tip en wrs zijn er nog wel meer.

maar je gaat zowiezo al via een mail-programma moeten werken.
(outlook / outlook express bv) en dan een juiste mail-regel instellen

btw: outlook express doet het mss niet meer, maar outlook meestal nog wel ;)

hoe vreemd het ook lijkt

en anders heel makkelijk: mail gewoon iedereen in je hotmail adressenboek een mailtje met daarin die info

en gebruik ze tijdelijk naast elkaar en stel een mail-handtekening in met daarin die info

[ Voor 44% gewijzigd door soulrider op 30-07-2006 20:31 . Reden: ja spuit zoveel ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke...dan weet ik genoeg :) Bedankt!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
bartgabriels schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:27:
[...]
Dit gaat enkel nog maar met accounts die reeds in Outlook Express staan. Outlook Express ondersteuning is een betalende feature geworden.
En dan nog, dat zou willen, zeggen dat je Outlook Express ALTIJD moet aanstaan ...
Beide gevallen vereisen iets meer moeite van de kant van de TS, wat wel vaker nodig is als je iets wilt wat standaard niet kan ;)

Anyway, handmatig mailen naar iedereen die je kent is de beste optie. Op een Hotmail-adres ontvang je ook vaak spam en die afzenders hoeven je nieuwe emailadres natuurlijk niet te weten ;)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1