Toon posts:

E-mail in Outlook Express is niet meer te verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al doet vermoeden, kan ik mijn post in mijn "postvak in" die ik binnengehaald heb, niet meer verwijderen (deleten). Maakt niet uit of ik de mail geopend heb of niet.

Heb dit gekke euvel sinds een dag of 10. Kan er ook weing op internet/Google over terugvinden, dus mijn heil hier maar gezocht.... ;)

Wie herkent dit gedoe en/of weet een oplossing.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je die emailtjes wel gewoon uit je map verwijderen? Dus via de Windows Verkenner ipv Outlook Express?

Wauw, een sig!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Outlook Express slaat niet per mailtje op ;)
Maar van ellende kan je inderdaad altijd nog de hele box weggooien. Maar kijk eerst eens of het helpt als je bijv. je vscanner even pauzeert. (Ik neem aan dat je in de 10 dagen al wel eens je PC hebt herstart?)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

offtopic:
Hmm, dat wist ik dus weer niet 8)7 Thanks :*

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:00:
Outlook Express slaat niet per mailtje op ;)
Maar van ellende kan je inderdaad altijd nog de hele box weggooien. Maar kijk eerst eens of het helpt als je bijv. je vscanner even pauzeert. (Ik neem aan dat je in de 10 dagen al wel eens je PC hebt herstart?)
...moet ook nog aantal mailtjes bewaren, dus in een keer alles wegdoen ....liever niet. En de virus scanner draait al een maand of 2 niet :X , dus daar hangt ie ook niet op ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 20:07 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeeuhm. Als je virusscanner al een paar maanden niet wordt gebruikt weet ik wel wat er aan de hand is :+

Koop en gebruik een goede virusscanner.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ontdek net ...kan de mailtjes wel verplaatsen naar andere map (concepten bijvoorbeeld of verzonden items), maar kan ze daar ook niet verwijderen. Verplaatsen naar "verwijderde items" doet ie dan weer niet ! :? (...en de daar al aanweizige berichten ook niet te verwijderen zijn ...). Wat een suf gedoe joh 8)7
F_J_K schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:06:
Eeeeuhm. Als je virusscanner al een paar maanden niet wordt gebruikt weet ik wel wat er aan de hand is :+ Koop en gebruik een goede virusscanner.
Heb PC wel gescant op virussen afgelopen week met hitman pro, maar leverde niks op....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 20:12 ]

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 18:25

lordsnow

I know nothing

wat je kan proberen is Outlook Express opstarten in z'n veilige modus:
Start -> Uitvoeren -> msimn /safe -> OK

Verwijderd

Topicstarter
lordsnow schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:14:
wat je kan proberen is Outlook Express opstarten in z'n veilige modus:
Start -> Uitvoeren -> msimn /safe -> OK
...ik zit ook al een week of wat geheel in de veilige modus te werken van XP..... |:( , dus dat zal niet veel uithalen vermoed ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 20:21 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:08:
[...]

Heb PC wel gescant op virussen afgelopen week met hitman pro, maar leverde niks op....
Dat is geen virusscanner, maar een o.a. malware/adware scanner... zit daar verschil tussen? Mja... iets.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:18:
[...]
Dat is geen virusscanner, maar een o.a. malware/adware scanner... zit daar verschil tussen? Mja... iets.
oef, die zit.... :X ....

[edit] heb via een omweg een professorische oplossing (dankzij tip van "gehele map weggooien"), Een nieuw map aangemaakt in outlook , daarin mijn mail verplaatst die ik niet meer wil zien, en dan die nieuwe map in zijn geheel verwijderen. Lukt, maar echt zuiver is het natuurlijk nog niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 20:45 ]

Pagina: 1