Toon posts:

Mijn bluetooth dongle doet et niet

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes,

ik heb een probleem. Mijn onlangs gekochte sitecom bluetooth usb adapter, type cn-510 doet et niet. De software heb ik gewoon geinstalleerd, ik volgde alle beschrijvingen op, alleen de computer herknt de stick niet. Het bekende bericht Een van de USB apparaten die aangesloten is op de computer heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer. En een volgende keer krijg ik het bericht: dit usb apparaat wordt niet door windows herkent. De nieuwste software (die op de cd staat) heb ik geinstalleerd, maar het werkt gewoon niet goed.

Ik heb er al vele uren aan verkloot en ik hoop dat iemand op dit forum een oplossing voor dit probleem heeft.

Bij voorbaat dank... :9~

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-02 23:25
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:23:
hallo luitjes,

ik heb een probleem. Mijn onlangs gekochte sitecom bluetooth usb adapter, type cn-510 doet et niet. De software heb ik gewoon geinstalleerd, ik volgde alle beschrijvingen op, alleen de computer herknt de stick niet. Het bekende bericht Een van de USB apparaten die aangesloten is op de computer heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer. En een volgende keer krijg ik het bericht: dit usb apparaat wordt niet door windows herkent. De nieuwste software (die op de cd staat) heb ik geinstalleerd, maar het werkt gewoon niet goed.

Ik heb er al vele uren aan verkloot en ik hoop dat iemand op dit forum een oplossing voor dit probleem heeft.

Bij voorbaat dank... :9~
Heb je een andere USB poort geprobeerd?
Zit hij aangesloten via een USB hub of direct op de PC.

Verwijderd

Topicstarter
direct aangesloten op de pc.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb er al vele uren aan verkloot
Dan is het erg jammer dat je zo goed als niets vertelt over wat je in die uren gezocht en geprobeerd hebt. Want zoals het hier nu staat lijkt het alsof je veel te weinig moeite erin gestopt hebt. Zie ook de GoT Huisregels voor wat we verwachten van een topcistart :o

Overigens schijn je al meerdere eeuwen "het" met een "h" te schrijven, maar dat even terzijde :z

[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 30-07-2006 21:51 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.