Toon posts:

tv out (rgb)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 7800gt, en daar zit een kastje bij met 3 aansluitingen om rgb kabels er in te kunnen doen.

Nu is mijn vraag, wanneer ik 3 van deze kabels erop aansluit, en dat naar een scartblokje laat lopen, heb ik dan ook echte rgb kwaliteit op mijn tv? Mijn tv ondersteund rgb wel namelijk.

En zo ja, welke kabels en scartblok moet ik dan hebben?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 11:46
Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/media/component_video_scart.jpg

Tulp -> Scart

Loop de eerste de beste computerwinkel binnen, of klik op "Kabels en stekkers" in een willekeurige webshop.

[ Voor 130% gewijzigd door frickY op 30-07-2006 19:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke en dan zou het gewoon probleemloos moeten werken?

Want heb al een aantal topics doorgelezen en gezocht over dit onderwerp, maar kon geen duidelijk antwoord vinden.

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:12

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Weet je zeker dat het om RGB gaat, en niet om een component / HDTV aansluiting???

Material 3 Thema's | Swiss Army Knife card | Flex Horseshoe Card

Verwijderd

Topicstarter
Mars Warrior schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:39:
Weet je zeker dat het om RGB gaat, en niet om een component / HDTV aansluiting???
Ja dat is een goede, het heeft wel de kleuren rood, groen en blauw, hoe zie ik het verschil en wat is component?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:18

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kijk eens in de handleiding van je videokaart ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:31:
Kijk eens in de handleiding van je videokaart ;)
Ja snap ik, maar die ben ik kwijt :/ , heb net ff op de site van asus gekeken, maar kon niks vinden behalve dat er ook een aansluiting is voor hdtv.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:18

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voor zover ik me kan herinneren staan bij asus altijd de volledige manuals in de download sectie. Daar staat het echt wel in. Maar ik vermoed dat het hier inderdaad gaat om een HDTV Component aansluiting waarvan het inderdaad maar de vraag is of je TV dat snapt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:34:
Voor zover ik me kan herinneren staan bij asus altijd de volledige manuals in de download sectie. Daar staat het echt wel in. Maar ik vermoed dat het hier inderdaad gaat om een HDTV Component aansluiting waarvan het inderdaad maar de vraag is of je TV dat snapt.
Ik heb het kunnen achterhalen, het gaat om een component aansluiting, maar dit is dus wat anders als RGB? Ik heb trouwens geen lcd tv, maar gewoon een philips breedbeeld.

Dit is wat ik er over heb kunnen vinden:

Provides world-class TV-out functionality (Composite/S-Video/Component) up to 1080i resolution

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 20:48 ]

Pagina: 1