heuy tweakertjes 
ik heb dus een probleempje als ik 2 monitors aan wil sluiten..
Ik heb net een extra CRT erbij, dus ik sluit ze alle 2 aan op me videokaart, start me PC op en wil ik NVIDIA control panel openen krijg ik een error, en sluit hij het NVIDIA control panel af
toen maar rebooten met 1 scherm aangesloten, en dan kan ik wel naar de NVIDIA control panel.. dus ga ik naar display>multiple displays>change display configuration>sluit het 2e scherm aan en probeer NVIDIA control panel het 2e scherm te laten zoeken, maar dan krijg ik weer een error en sluit hij de boel weer af..
specs:
AM2 AMD Athlon 4600+
Club3D GeForce 7950GX2 1024mb
Corsair Twin2X 2x1GB
Primary monitor: Samsung SyncMaster 930BF
Secondary: Siemens "17 CRT
Al me drivers zijn up to date
Help me aub!
thanks in advance ^^
ik heb dus een probleempje als ik 2 monitors aan wil sluiten..
Ik heb net een extra CRT erbij, dus ik sluit ze alle 2 aan op me videokaart, start me PC op en wil ik NVIDIA control panel openen krijg ik een error, en sluit hij het NVIDIA control panel af
toen maar rebooten met 1 scherm aangesloten, en dan kan ik wel naar de NVIDIA control panel.. dus ga ik naar display>multiple displays>change display configuration>sluit het 2e scherm aan en probeer NVIDIA control panel het 2e scherm te laten zoeken, maar dan krijg ik weer een error en sluit hij de boel weer af..
specs:
AM2 AMD Athlon 4600+
Club3D GeForce 7950GX2 1024mb
Corsair Twin2X 2x1GB
Primary monitor: Samsung SyncMaster 930BF
Secondary: Siemens "17 CRT
Al me drivers zijn up to date
Help me aub!
thanks in advance ^^
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 18:21 ]