a8n sli loopt vast met opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-03 20:04
goede dag ik heb een vraagje pas geleden is er wat gebeurd waardoor me computer stuk ging en ik zou niet weten wat het kan zijn..

een vriend van me stond op een kabel die door me kamer liep,een geluidskabel minijack naar tulp hij ging van me computer naar me tv.
maar me geluidskaart zat los in me comp en hij staat op de kabel encomputer deed het nog start hem opnieuw op..

krijg ik alleen ai asus beeld bij opstarten en de witte tekst voor dat het windows teken laad .
dus ik krijg voo dat me comp de windows teen laat zwart beeld.

heb geprobeert windows opnieuw te instaleren maarja alsnog zwart beeld na cd booten.

videokaart pci-e in andee slot gedaan werkt niet geheugen ander slot werkte ook niet me specs zijn.

sata hdd 80 gb western digital
dvd speler lg
a8n sli asus
amd46 3000+
1024 twinmos corsait 2x512

alvast bedankt

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
Deze al doorgelezen?
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

En deze is misschien ook wel handig: [google=cursus Nederlands] Edit: sorry dat was niet echt nodig.
Je verhaal is erg wazig.. Je geluidskaart zat dus niet vastgeschroefd en hij viel eruit toen een vriend op de kabel ging staan?
Begin dan allereerst eens met die geluidskaart eruit halen..

[ Voor 8% gewijzigd door HyperioN op 30-07-2006 18:20 ]

• richardwassink
klopt helemaal hij zat er los in hij stond er op

sorry voor nederlandse spelling ik heb dislectie neem me astublief tniet kwalijk ik probeer me best te doen en om hulp te krijgen .

ik heb de geluidskaart er al uitgehaald en het heeeft niet gewerkt :'(

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
sata+***** nforce 4 driver
haal die nforce 4 driver gedeeltelijk weg en hij werkt weer meer info op het forum

• richardwassink
hoe kan ik de driver weg halen? ik kan alleen in de bios komen en voor de rest krijg ik zwart beeld :O

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
oops mijn fout dat was als je pas bij windows laad scherm vastloopt dan ligt het aan de sata drivers die beroerd zijn

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) dyslexie is lastig. Toch is dat geen reden om zulk brak taalgebruik te maken. Tegenwoordig kun je zelfs voor MSN spellcheck plugins krijgen, dan kun je makkelijk je posts ook checken van tevoren. Dat doen meerdere dyslectici op GoT gewoon standaard :o

2) los van taalgebruik, je post ademt niet bepaald zelfwerkzaamheid uit. Zie: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.