Na het defragmenteren van mijn c:\ met de standaard tool van MS, krijg ik volgend overzicht:

Fijn! ziet er goed uit, en die niet gedefragmenteerde files, dat is een oude backup dus die kunnen weg
Alleen vind ik ze onmogelijk terug
Standaard windows-search levert niks op, zowel op *.gho, *.ghs, ghost, en alles groter dan 1GB... niks
De trukendoos opengetrokken; door middel van folder size shell extension op zoek gegeaan naar ruimtevretende dirs... niks. Gezocht via knoppix... niks
conclusie: die bestanden heb ik al lang geleden gewist
Dan maar opnieuw gedefragmenteerd; resultaat: je raadt het: 2 niet gedefragmenteerde bestanden, en een hele hoop rode balkjes 
Iemand enig idee hoe ik óf defrag wijsmaak dat het bestand al lang weg is óf het bestand weervind zodanig dat ik het kan verwijderen óf het gewoon ineens kan verwijderen
Fijn! ziet er goed uit, en die niet gedefragmenteerde files, dat is een oude backup dus die kunnen weg
Alleen vind ik ze onmogelijk terug
De trukendoos opengetrokken; door middel van folder size shell extension op zoek gegeaan naar ruimtevretende dirs... niks. Gezocht via knoppix... niks
conclusie: die bestanden heb ik al lang geleden gewist
Iemand enig idee hoe ik óf defrag wijsmaak dat het bestand al lang weg is óf het bestand weervind zodanig dat ik het kan verwijderen óf het gewoon ineens kan verwijderen