Voor webdesign werk ik nu wat met Dreamweaver, maar er is ook nog GoLive. Aangezien ik voor webdesign ook veel met photoshop werk leek het me misschien handig één systeem te hebben en Golive te gaan gebruiken. Maar voordat ik me daaraan waag zou ik willen weten of het de moeite wel waard is, is GoLive gelijk of beter of misschien slechter als Dreamweaver... op internet het ik al gezien dat ze een beetje gelijk opgaan, maar het zijn altijd algemene tests.
Mijn vraag is dus wat voor mij het beste zou zijn. Ik werk het liefst in de layout weergave, weet ook wel wat van HTML, maar dat zijn meer wat aanpassingen die ik doen van hetgene wat ik in de layout weergave gemaakt heb, daar doe ik verder het meeste mee. Wel werkt ik zoveel mogelijk met CSS al heb ik ook wel als opbouw sites met frames.
Zou het in mijn situatie verstandig zijn om over te stappen op Golive of kan ik beter verder gaan met Dreamweaver, dus wat zijn de voor - en nadelen ?
Ik hoop dat mensen met wat ervaring in beide mij hierbij kunnen helpen.
Mijn vraag is dus wat voor mij het beste zou zijn. Ik werk het liefst in de layout weergave, weet ook wel wat van HTML, maar dat zijn meer wat aanpassingen die ik doen van hetgene wat ik in de layout weergave gemaakt heb, daar doe ik verder het meeste mee. Wel werkt ik zoveel mogelijk met CSS al heb ik ook wel als opbouw sites met frames.
Zou het in mijn situatie verstandig zijn om over te stappen op Golive of kan ik beter verder gaan met Dreamweaver, dus wat zijn de voor - en nadelen ?
Ik hoop dat mensen met wat ervaring in beide mij hierbij kunnen helpen.