Toon posts:

Plexiglas in de kast??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar hebbne jullie allemaal die rubberen strips vandaan, en hoe dik is het plexiglas wat jullie gebruiken, ik heb geloof ik 2mm, is dat goed?

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

Autodealers, dat soort rubberen strippen :)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

D'r is al een threas over die rubberen stripjes geweest, dikte van plexi maakt niet zoveel uit, hoe dunner , hoe breekbaarder, hoe lichter, hoe doorzichtiger [TOCH¿], hoe goedkoper...

Tis maar net wat je zelf wilt...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Zinloos topic weer |:(

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel, zinloos is het niet , want er word weer minimaal 1 tweaker geholpen, en waarschijnlijk meer, dus het enige wat iznloos is is jou reactie :r

• stealth
  • Laatst online: 26-08 16:43
Mensen zeur niet zo...

Er is in Nederland inderdaad heel lastig aan te komen en vooral de strips met een H-profiel. Ze worden gebruikt in bussen, boten, auto's, caravans maar je kunt ze nergens vinden.
Het mooiste zijn de strips met een pees, een soort lock strip deze houdt het rubber bij elkaar. Deze staat bijvoorbeeld op www.pcmods.com maar als je die besteld voor een raam van 30x30 ben je 75 piek kwijt. Niet de moeite waard dus. Kweet niet misschien als we met meerdere bestellen?

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

Verwijderd

Topicstarter
zou een oplossing zijn, maar 75 piek is inderdaad wel duur. als we met zijn allen doen kan het wel.

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 12:49 schreef M_O_L2000 het volgende:
dankjewel, zinloos is het niet , want er word weer minimaal 1 tweaker geholpen, en waarschijnlijk meer, dus het enige wat iznloos is is jou reactie :r
Ga jij is effe lekker de search gebruiken joh :r

Verwijderd

Topicstarter
je houd mijn vraag wel bovenaan de lijst zo, hardstikke bedankt daarvoor. Nu krijg ik vast nog meer reacties.

[LOL mode]
ben ik irri of niet?
[/LOL mode]

• stealth
Zijn er hier nog meer mensen die zo'n pr8tig rubber willen bestellen?

• stealth
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/115062/1

Op deze thread staat meer info over dit raamrubber....

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 11:52
ja, jij moet echt es leren de search te gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de link, de search is tre moelijk voor mij, ik ben al blij dat ik kan typen!!!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Op zondag 28 januari 2001 12:46 schreef -=!ME!=- het volgende:
.....dikte van plexi maakt niet zoveel uit, hoe dunner , hoe breekbaarder, hoe lichter, hoe doorzichtiger [TOCH¿], hoe goedkoper...

Tis maar net wat je zelf wilt...
Doorzichtigheid maakt niet zo veel uit. Heb hier een 15mm plexiglas ruit, en is prima doorzichtig.

Verwijderd

weet herman misschien waar wij van deze rubberstripos vandaan kunnen halen?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zie mijn post in deze draad:

gathering.tweakers.net/showtopic/115062
Pagina: 1