waar hebbne jullie allemaal die rubberen strips vandaan, en hoe dik is het plexiglas wat jullie gebruiken, ik heb geloof ik 2mm, is dat goed?
D'r is al een threas over die rubberen stripjes geweest, dikte van plexi maakt niet zoveel uit, hoe dunner , hoe breekbaarder, hoe lichter, hoe doorzichtiger [TOCH¿], hoe goedkoper...
Tis maar net wat je zelf wilt...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
dankjewel, zinloos is het niet , want er word weer minimaal 1 tweaker geholpen, en waarschijnlijk meer, dus het enige wat iznloos is is jou reactie
Mensen zeur niet zo...
Er is in Nederland inderdaad heel lastig aan te komen en vooral de strips met een H-profiel. Ze worden gebruikt in bussen, boten, auto's, caravans maar je kunt ze nergens vinden.
Het mooiste zijn de strips met een pees, een soort lock strip deze houdt het rubber bij elkaar. Deze staat bijvoorbeeld op www.pcmods.com maar als je die besteld voor een raam van 30x30 ben je 75 piek kwijt. Niet de moeite waard dus. Kweet niet misschien als we met meerdere bestellen?
Er is in Nederland inderdaad heel lastig aan te komen en vooral de strips met een H-profiel. Ze worden gebruikt in bussen, boten, auto's, caravans maar je kunt ze nergens vinden.
Het mooiste zijn de strips met een pees, een soort lock strip deze houdt het rubber bij elkaar. Deze staat bijvoorbeeld op www.pcmods.com maar als je die besteld voor een raam van 30x30 ben je 75 piek kwijt. Niet de moeite waard dus. Kweet niet misschien als we met meerdere bestellen?
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Verwijderd
Ga jij is effe lekker de search gebruiken johOp zondag 28 januari 2001 12:49 schreef M_O_L2000 het volgende:
dankjewel, zinloos is het niet , want er word weer minimaal 1 tweaker geholpen, en waarschijnlijk meer, dus het enige wat iznloos is is jou reactie
je houd mijn vraag wel bovenaan de lijst zo, hardstikke bedankt daarvoor. Nu krijg ik vast nog meer reacties.
[LOL mode]
ben ik irri of niet?
[/LOL mode]
[LOL mode]
ben ik irri of niet?
[/LOL mode]
Zijn er hier nog meer mensen die zo'n pr8tig rubber willen bestellen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/115062/1
Op deze thread staat meer info over dit raamrubber....
Op deze thread staat meer info over dit raamrubber....
ja, jij moet echt es leren de search te gebruiken
Doorzichtigheid maakt niet zo veel uit. Heb hier een 15mm plexiglas ruit, en is prima doorzichtig.Op zondag 28 januari 2001 12:46 schreef -=!ME!=- het volgende:
.....dikte van plexi maakt niet zoveel uit, hoe dunner , hoe breekbaarder, hoe lichter, hoe doorzichtiger [TOCH¿], hoe goedkoper...
Pagina: 1