Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet explorer, Netlimiter geeft veel connecties aan.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De topictitel beschfijft het niet helemaal duidelijk.
Ik heb sinds een aantal dagen geleden het probleem, dat als ik meerdere websites open, het openen ontzettend traag is. Ik begon me dus af te vragen waar dit aan kon liggen.
Met het programma Net-Limiter ben ik erachter gekomen dat "CCPXYSV.exe" ontzettend veel connecties opent als ik ga internetten.
"CCPXYSV.exe" is de Norton Personal Firewall.
Het gaat hier echt om 30 - 40 + connecties, waarvan er heel veel een 'netwerk-achtig' IP-adres hebben.
127.0.0.1:8942 om maar een voorbeeld te noemen
Ik heb alle, maar ook echt alle bestanden gecontroleerd in de Windows map via google.
Ik heb gescant op virussen/spyware.
Ik heb alle services nagekeken, ik heb alle opstartende .dll's nagekeken, alles wat onder het booten gebeurd heb ik nagekeken, alles wat via msconfig opstart heb ik ook nagekeken. Heb het register helemaal versleten met zoekacties, maar ik kon helemaal niks vinden.
Ik zal straks een screenshot maken, omdat ik toevallig effe weg moet. En dit gebeurt trouwens bij elke site.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:59

chromeeh

the Gnome

- HijackThis log :?
- HitmanPro enz geprobeerd :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
chromeeh schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:55:
- HijackThis log :?
- HitmanPro enz geprobeerd :?
Ja dat heb ik geprobeerd. Een HijackThis log heb ik niet, ben ik ook niet van plan om te bemachtigen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:18:
[...]

Ja dat heb ik geprobeerd. Een HijackThis log heb ik niet, ben ik ook niet van plan om te bemachtigen.
Want? HijackThis is een uiterst handige tool om even gauw te controleren wat er allemaal opstart, wat voor BHO's (Browser Hijacking Objects) / services etc. allemaal aanwezig zijn op je computer. Sterker nog, Beveiliging & Virussen - Nieuw Topic Starten noemt zelfs het HijackThis-log aanmaken en zelf controleren als 1 van de punten die je moet doen voor je een nieuw topic opent. ;)

Signature

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
127.0.0.1 dit is je eigen pc