Zijn er hier mensen die af en toe zijn/haar arcade/jeugd herinneringen ophaald bij het spelen van originele arcade roms met MAME?
wou net zeggen, in callus draait ie beter, net als Warriors of fight
the punisher
en nogwat callus games
the punisher
en nogwat callus games
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Yup... 
MAME roeleert!! Originele MK, NBA Jam, Bubble Bobble, Puzzle Bobble, eigenlijk gewoon alles
MAME roeleert!! Originele MK, NBA Jam, Bubble Bobble, Puzzle Bobble, eigenlijk gewoon alles
Geweldig he? Het meest speel ik Pengo, omdat ik dat als 6 jarig jochie destijds heel vaak speelde...
snif 
Originele MK ja, eindelijk doen ook MK 3 en 2 het goed nu
Wat zijn trouwens goede instellingen om bij MAME te gebruiken?
Originele MK ja, eindelijk doen ook MK 3 en 2 het goed nu
Wat zijn trouwens goede instellingen om bij MAME te gebruiken?
Verwijderd
Wat leest mijn observerend oog hier? Iemand die MK2 en MK3 aan de praat heeft gekregen onder Mame?
Hoe heb je dat gefikst? Ik krijg een aantal foutmeldingen: file(s) not found...
Hoe heb je dat gefikst? Ik krijg een aantal foutmeldingen: file(s) not found...
MK1 op mame? Dat moet ik proberen, de arcade was toch wel de beste versie van het spel.
Je moet van de roms altijd het origineel gebruiken en geen spinoffs, verder doen deze roms het bij mij pas sinds de laatste beta versie:)
Proberen dus!
NBA jam deed het bij mij ook nooit! Nu eens proberen dan:)
Proberen dus!
NBA jam deed het bij mij ook nooit! Nu eens proberen dan:)
Ehm.. ik gebruik MAME32, dus niet de normale MAME.
Op de site : www.emuviews.com zijn altijd de nieuwste releases van emulators (waaronder MAME) en de meeste roms kan je er ook vandaan halen
Op de site : www.emuviews.com zijn altijd de nieuwste releases van emulators (waaronder MAME) en de meeste roms kan je er ook vandaan halen
mame, heerlijk!!!!!!!
ik heb de laatste maand ff wat rommetjes binnengehaald ( nou wat ...
) en ik moet zeggen dat het er heel wat vooruit is gegaan.
King of fighters 99, ultimate mk3, nba hangtime, fantastisch gewoon. ( maar je moet wel een beest van een pc hebben om ze te spelen, nieuwe niet neo geo roms spelen echt njiet onder de 600 mhz!).
Het leukst blijven toch wel de oudste spellen. Galaxian, ms pacman, track & field...
Ja ik ben een echte mamefreak zoals jullie al zien, helaas neemt het zoveel ruimte op mijn schijf in ( bijna 1.3 gig
)
Een heeeel erg goede link voor als jullie geintresseerd zijn : www.mame.dk
ik heb de laatste maand ff wat rommetjes binnengehaald ( nou wat ...
King of fighters 99, ultimate mk3, nba hangtime, fantastisch gewoon. ( maar je moet wel een beest van een pc hebben om ze te spelen, nieuwe niet neo geo roms spelen echt njiet onder de 600 mhz!).
Het leukst blijven toch wel de oudste spellen. Galaxian, ms pacman, track & field...
Ja ik ben een echte mamefreak zoals jullie al zien, helaas neemt het zoveel ruimte op mijn schijf in ( bijna 1.3 gig
Een heeeel erg goede link voor als jullie geintresseerd zijn : www.mame.dk
Pengo, geweldig is dat! Buurjongen van mij had vroeger thuis zo'n echte arcadekast staan met dat spelletjeOp zondag 28 januari 2001 17:12 schreef SuperFlap het volgende:
Geweldig he? Het meest speel ik Pengo, omdat ik dat als 6 jarig jochie destijds heel vaak speelde...snif
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Dan raad ik www.mame.dk aan, tevens Neo Geo spul aanwezig 
kweet alleen niet of 't mag
komen we schnel genug achter
kweet alleen niet of 't mag
Die site bestaat al jaren, nooit gezeik over:) Maareh, NBA Hangtime kon ik niet vinden op die site. Wel een beetje jammer dat soms de beeldkwaliteit wat slecht is (bij spellen als NBA Jam bijvoorbeeld).
Zijn er nog aanbevolen instellingen?
Zijn er nog aanbevolen instellingen?
1942 en 1942 maar ook 1942 en af en toe 1942... 1942 is overigens ook erg leuk
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Maar 
Waarom haperen bijna alle spellen (uit 94 zelfs) Op mn P3 1Ghz, 256 mb ram !!?!?
Dat mag toch niet...
Waarom haperen bijna alle spellen (uit 94 zelfs) Op mn P3 1Ghz, 256 mb ram !!?!?
Dat mag toch niet...
Pagina: 1