Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoons met Mp3 speler 3.5mm jackplug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op internet kan ik geen info vinden over welke telefoons de mogelijkheid hebben een 3.5mm jackplug koptelefoontje aan te sluiten om de bijgeleverde te vervangen. Ik weet dat hij bij de SE modellen kan, maar hoe zit het met andere merken.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat je voor een prikkie vaak verloopstukjes kan kopen.
Voor mijn Motorola mpx200 heb ik ook zo'n verloopstukje :)
Bij Expansys vandaan, trouwens :)

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 30-07-2006 15:22 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

zit op die nokia n91 niet zo'n ingang?

Verwijderd

Topicstarter
Hebben sommige telefoon dan niet een soort aansluiting voor de headset zoals je bijv je adapter aansluit? Dus dat er geen mogelijkheid is om er een verloopstukje tussen te gooien. Ik denk vooral aan telefoons zoals de D600 bijv of de SLVR L7. Die wil ik graag, maar de headset houd me tegen (gebruik liever mn sennheisertjes).

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
De koptelefoon welke je bij de W800i krijgt kun je vervangen met een 3,5mm jack. De afstandsbediening/microfoon heeft hiervoor een aansluiting.
Voor veel telefoons zijn er ook adaptortjes te krijgen. Die klik je in de oorspronkelijke koptelefoonaansluiting, en hierkun je weer een 3,5mm jackplug in kwijt.

Heb die dingen bij de MediaMarkt zien hangen.. maar veel andere winkels zullen ze ook wel hebben.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij bouwen de fabricanten dit bewust niet in. Dan kunnen ze ook nog even wat geld verdienen met hun eigen adapters e.d.

Verwijderd

Topicstarter
Weet dus iemand of die verloop stukjes ook voor de SLVR L7 of de D600 te krijgen zijn?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sja, je kan even kijken op http://www.expansys.nl/ of op www.ebay.nl :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11 21:28
De Nokia N91 heeft idd een 3,5 mm plug.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Ongeveer de gehele Walkman-serie van SonyEricsson.
Daarnaast zijn er sommige verloopjes verkrijgbaar bij elektronicaspeciaalzaken.

[ Voor 46% gewijzigd door HyperioN op 30-07-2006 18:37 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 10:06
Voor Nokia's met POP poort en MP3 speler kun je tegenwoordig ook een verloopje van POP --> 3,5" jackplug krijgen. Bij sommige telefoons wordt deze ook meegeleverd.

De wijzen komen uit het Oosten!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-11 20:49
de motorola's hebben ze ook , voor de razr en ook voor de l7 denk k , aangezien de aansluiting identiek is ( mini usb --> 3,5mm)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:25

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:24:
Hebben sommige telefoon dan niet een soort aansluiting voor de headset zoals je bijv je adapter aansluit? Dus dat er geen mogelijkheid is om er een verloopstukje tussen te gooien. Ik denk vooral aan telefoons zoals de D600 bijv of de SLVR L7. Die wil ik graag, maar de headset houd me tegen (gebruik liever mn sennheisertjes).
D600 kan een verloopstuk leveren, moet je even in het D600 topic kijken, staat daar ergens link

Verwijderd

Topicstarter
kenny89 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:29:
de motorola's hebben ze ook , voor de razr en ook voor de l7 denk k , aangezien de aansluiting identiek is ( mini usb --> 3,5mm)
Razr speelt toch geen mp3?

Verwijderd

Ik heb de nokia N70.
Omdat ik die standaard headset niet lekker vond zitten heb ik een adapter gekocht (Nokia ad-15)zodat ik een normale audio oortelefoon (in dit geval mijn iPod headset) kan aansluiten.

Zit lekkerder, smoelt goed en er komt goed geluid uit.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 13:58 . Reden: schrijffouten ]

Pagina: 1