ik heb het volgende probleem , ik heb net een nieuw systeem in elkaar gezet met de volgende onderdelen :
asus p5b Deluxe / WIFI (conroe compatible)
Core 2 Duo E6600 tray (in belgie opgehaald)
Artic cooling freezer 7 pro
Asus X1900XT
X-fi Extreme Music
WD raptor 74 GB
coolermaster realpower 550w voeding
en dit alles in een thermaltake soprano kast
nu had ik het probleem dat ik bij het opstarten de volgende melding krijg : "intel cpu Ucode loading error" . na wat zoeken op het forum las ik dat ik mijn bios moest flashen met de nieuwste versie van de fabrikant. dit heb ik gedaan. vervolgens krijg ik nu de volgende melding bij het opstarten :
overclocking failed , please enter setup to re-configure your system.
press f1 to enter setup
press f2 to load default values and continue
maar ik heb nooit overgeclockt of uberhaupt iets aan de bios veranderd behalve de tijd instellingen. alles kwa cpu staat op de value "auto" en ik neem aan dat hij dan toch gewoon de goeie waardes uit zichzelf moet vinden ?
als ik f2 doe kan ik gewoon opstarten (heb windows al geinstaleerd ) en ik merk verder geen problemen. maar ik neem aan dat die melding er niet voor niets is. iemand ideën ?
asus p5b Deluxe / WIFI (conroe compatible)
Core 2 Duo E6600 tray (in belgie opgehaald)
Artic cooling freezer 7 pro
Asus X1900XT
X-fi Extreme Music
WD raptor 74 GB
coolermaster realpower 550w voeding
en dit alles in een thermaltake soprano kast
nu had ik het probleem dat ik bij het opstarten de volgende melding krijg : "intel cpu Ucode loading error" . na wat zoeken op het forum las ik dat ik mijn bios moest flashen met de nieuwste versie van de fabrikant. dit heb ik gedaan. vervolgens krijg ik nu de volgende melding bij het opstarten :
overclocking failed , please enter setup to re-configure your system.
press f1 to enter setup
press f2 to load default values and continue
maar ik heb nooit overgeclockt of uberhaupt iets aan de bios veranderd behalve de tijd instellingen. alles kwa cpu staat op de value "auto" en ik neem aan dat hij dan toch gewoon de goeie waardes uit zichzelf moet vinden ?
als ik f2 doe kan ik gewoon opstarten (heb windows al geinstaleerd ) en ik merk verder geen problemen. maar ik neem aan dat die melding er niet voor niets is. iemand ideën ?