Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2003] Landencode zonder opvolgende spatie

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 00:33
Ik heb net een Pioneer KEH-P75BT autoradio gekocht. Kopiëren van adressen vanuit mijn Nokia N70 naar de radio gaat goed. Echter de radio kan niet overweg met de spatie achter de landencode. Al mijn contactpersonen hebben een landencode in het telefoonnumer staan vanwege gebruik N70 in het buitenland. Het lukt mij niet om de spatie in het telefoonnummer te verwijderen. Het wordt door Outlook steeds opnieuw gegenereerd. Heb een export gedaan naar Excel en Acces en aldaar de spaties verwijderd. Na het importen in Outlook zijn ze weer aanwezig. Ik heb Pioneer ook hierop gewezen. Het toestel zou naar mijn mening spaties in nummers gewoon moeten negeren. Om handmatige aanpassing van die vele nummers in de radio te voorkomen hoop ik dat er op GOT iemand is die een truc kent om de spaties tóch te verwijderen in Outlook2003. Dus i.p.v. +31 123456789 moet het worden +31123456789.

[ Voor 3% gewijzigd door Hakkie op 30-07-2006 13:36 ]

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Kan zoiets niet bij je landinstellingen van Windows ingesteld worden?

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 00:33
Ja, bij land/modem/telefooninstellingen had ik ook al gekeken. Maar het is me ondertussen gelukt! Vraag niet hoe, want ik vind het nogal onlogisch. Maar er is wel een link met de telefooninstellingen (dialing rules) van Windows. Ik heb een export gedaan naar Acces formaat. In Acces alle '+31spatie' vervangen door 'nl_'. Geïmporteerd in Outlook en de nl_ bleef gewoon staan. Toen bij de dialing rules landcode op 'New Caledonia' gezet. Vervolgens in Acces 'nl_' vervangen door '+31' en weer geïmporteerd. En nu wordt er geen spatie meer achter het landnummer geplaatst door Outlook. Tenminste, zo lang ik maar niet Nederland kies als locatie in de dialing rules. Doe ik dat wel, dan wordt de spatie alleen weer toegevoegd als ik een nummer bewerk. :? Maar goed, ik kan nu in elk geval m'n lijst bruikbaar overzetten in de autoradio.

[ Voor 32% gewijzigd door Hakkie op 30-07-2006 19:44 ]

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

bje laat dit nu,.. maar ik had het probleem ook,.. hier alsnog de oplossing misschien voor de volgende die er last van heeft

er bestaat een programma OutlookNormalizer die dit kan fixxen!

http://www.download32.com/outlooknormalizer-d6529.html