Toon posts:

[XP] .exe functie lijkt volledig gaar te zijn.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst, vergeef me mijn n00bheid, maar ik ben geen computergenie wat software en Windows betreft. Ik zit met het volgende probleem...

Sinds een tijdje kan ik programma's niet meer normaal opstarten. Windows XP (Home) start, niks aan de hand, ook geen foutmeldingen of iets. Internet Explorer kan ik gewoon starten, internet werkt, niets aan het handje.

Maar stel... ik dubbelklik op een mp3-bestand dan zou het moeten openen in WMP. Gebeurt niet. Er gebeurt helemaal niks. Het lukt wél wanneer ik er rechts op klik en kies voor 'Openen met .. WMP'. Vaag...

Maar ook geen enkel ander programma is normaal op te starten, bijvoorbeeld vanaf m'n bureaublad. Ook niet als ik gewoon naar de .exe file ga waarnaar de snelkoppeling verwijst. Beide negatief resultaat.

Ook andere Windows functies zijn niet aan te spreken... Ik kan bijvoorbeeld het Configuratiescherm openen, maar de onderdelen die daar op staan zijn geen van allen op te starten.

Het rare is dat alles gaat zonder foutmeldingen. Er gebeurt gewoon, tsja... niks.

Maar het raarste is nog dat Internet Explorer en Outlook Express wel gewoon werken. Ook MSN doet het prima. Rrrraaarrrr...

Herkenbaar? Iemand die een oplossing kan bieden? :)

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:48

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Met jouw bericht topic heb ik gezocht op Tweakers en kom het volgende topic tegen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/936738/

Had je zelf zeker nog niet gedaan?

[ Voor 1% gewijzigd door Regman_XP op 30-07-2006 15:13 . Reden: typefout ]

Verwijderd

Topicstarter
Yeah! Het uitvoeren van die .REG heeft gewerkt! Bedankt.
Regman_XP schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:00:
Met jouw bericht topic heb ik gezocht op Tweakers en kom het volgende topic teg:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/936738/

Had je zelf zeker nog niet gedaan?
Túúúrlijk niet! Zelf gauw een topic openen is veel hendiger. :>

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:09:
Túúúrlijk niet! Zelf gauw een topic openen is veel hendiger. :>
En dat is nou net niet de bedoeling ;)