Toon posts:

ASUS A6KT vs Toshiba A100-253

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Na hard gespaard te hebben heb ik zo'n 1000 euro klaarliggen voor een nieuw notebook. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik ben het spoor bijster...
Ik heb dus twee laptops op het oog, de A6KT van Asus en de A100-253 van Toshiba.
Wat ik er mee ga doen:
- veel tekstverwerken
- games (Pro Evo, Championship Manager)
- internet
- en ik ga binnenkort een half jaar naar Sevilla in Spanje. Twee dingen die daarmee te maken hebben:
- het is daar erg heet, dus welke laptop kan dat beter aan?
- contact met het thuisfront houden (webcam)

Ik hoop echt dat jullie me wat tips kunnen geven, ik weet het namelijk niet meer...

Groetjes en alvast bedankt.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Toshiba's worden vaak wel warmer dan andere laptops, in het warme weer zou het dan helemáál verkeerd kunnen lopen...
Er is hier een topic over de A100-serie, daar had ik iig een heel verhaal over dit probleem gepost.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02 11:06
Heb onlangs de Toshiba 100-253 gekocht, nadat mijn 3 en 1/2 jaar oude Asus L3000c de geest gaf.
Ben in ieder geval dik tevreden, geen problemen met hitte, van de week verschillende keren BFME2 zitten spelen. Wat mij op valt is de support voor drivers, tot nu toe lijk het dat Toshiba het beter bij houd dat Asus. Op mijn moment van aanschaf heb ik ook zitten twijfelen tussen een Asus en Toshiba, wat voor mij de doorslag gaf was de HDD, Asus had een 80gb 4200rpm disk en Toshiba een Sata 100gb op 5400rpm. Voor de rest is het best persoonlijk, Toshiba voelde net iets "beter" :-). Het enigste wat ik een beetje mis is dat ik geen Blue Tooth ingebouwd heb. Kijk ook eens naar het draadje van Toshiba 100-683 hier en daar in de aanbieding en heeft net iets meer dan de 253.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]