Toon posts:

pc start niet meer op na uitvoeren van hitman pro2

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wist niet precies waar ik dit moest zetten, dus zet ik het maar hier.

Ik heb een probleem met een pc van een vriend van mij, ik scande het ding met hitman pro 2, na afloop vroeg het programma om opnieuw op te starten, en nu krijg ik iedere keer een blauw scherm, waarop staat dat er een bestand mist, en dat er iets naar een geheugendump geschreven word ?!?!

Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen ?

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-02 07:44
probeer als je pc start steeds f8 te drukken en dan in veilige modus te starten en zo een systeemherstel te doen :9

Verwijderd

Heb je iets meer info ?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-04 02:04
1) Waarom staat dit in Netwerken?
2) Wat is de exacte foutmelding?
3) Werkt veiligemodus nog?
4) Wat is het OS
5) Zelf gezocht/geprobeerd?
6) etc.

Je mist een hoop relevante informatie. Ik zou zeggen, vermeld die even.

Verwijderd

Ik gebruik nooit meer hitman pro ook veelste veel problemen mee gehad ook dat er bestanden missen , ik gebruik nu de oude microsoft antispyware die werkt nog het beste

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:22:
Ik gebruik nooit meer hitman pro ook veelste veel problemen mee gehad ook dat er bestanden missen , ik gebruik nu de oude microsoft antispyware die werkt nog het beste
Daar schiet hij toch niks mee op 8)7

We hebben, wat gideon al zei, meer info nodig

Verwijderd

Topicstarter
Oke wat meer info, waarom het hier staat, staat al vermeld hierboven, het is ook niet echt relevant.

4) Wat is het OS
6) etc.

De excacte fout melding is dat windows word afgesloten om schade te verkomen en dat er ergens een fout zit in een of ander bestand.
de veilige modus heb ik geprobeerd, maar er kwam niks op het scherm, strax nog maar eens doen dan.
os = winxp
Ik heb zelf al wat geprobeerd maar ik heb zo'n foutmelding als dit nog nooit gehad, dus verder kom ik niet. Ik ga zo systeem herstel proberen !

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-04 02:04
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:45:
Oke wat meer info, waarom het hier staat, staat al vermeld hierboven, het is ook niet echt relevant.

4) Wat is het OS
6) etc.

De excacte fout melding is dat windows word afgesloten om schade te verkomen en dat er ergens een fout zit in een of ander bestand.
de veilige modus heb ik geprobeerd, maar er kwam niks op het scherm, strax nog maar eens doen dan.
os = winxp
Ik heb zelf al wat geprobeerd maar ik heb zo'n foutmelding als dit nog nooit gehad, dus verder kom ik niet. Ik ga zo systeem herstel proberen !
Is zeker wel relevant.
Beetje hetzelfde als je hier post van. Me auto is kapot. Hoe fix it het?. Als je niet zegt wat precies de fout is, kan niemand je wat zinnigs vertellen. Daarom: Wat is de exacte foutmelding. Hier hebben we nog steeds niets aan.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
ik denk dat Hitman windows boot bestanden of andere bestanden uit de windows directory heeft verwijdert waardoor je pc niet meer wilt booten... ik zou dus eventjes vanuit de BIOS in veilige modus proberen op te starten, en anders 'Starten met de laatste juiste configuratie die werkte (zoiets)' kiezen. suc6 :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 30-07-2006 12:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:45:

4) Wat is het OS
6) etc.

os = winxp
Wijzer worden we hier niet van!

WinXp pro of home, enz ?
Wat is de exacte foutmelding?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

leonpwner1 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:54:
ik denk dat Hitman windows boot bestanden of andere bestanden uit de windows directory heeft verwijdert waardoor je pc niet meer wilt booten... ik zou dus eventjes vanuit de BIOS in veilige modus proberen op te starten, en anders 'Starten met de laatste juiste configuratie die werkte (zoiets)' kiezen. suc6 :Y)
Vanuit de BIOS in veilige modus opstarten???

Waarschijnlijk zegt de machine tijdens het booten welk bestand hij mist, deze moet teruggezet worden.
Waarschijnlijk missen er ook meerder bestanden.

De boosdoener is de heuristic scanning functie van Hitman pro. Die zoekt naar bestanden die voor hem eventueel misschien wel eens raar zouden kunnen zijn.
Er zijn ook gevallen bekend van mensen die een heleboel JPG's zijn kwijtgeraakt omdat de Heuristic scanning functie het niet vertrouwde.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wat heeft dit met netwerken te maken :?

Probeer het eens in Windows Clients of kijk eens rond in Beveiliging & Virussen
En probeer in hemelsnaam meer informatie te geven :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.