[IE] vage problemen

Pagina: 1
Acties:

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 14:51
op een dag, starte ik mijn pc en wat blijkt.. hij start eens op zonder problemen..
nouja.. dacht ik.. ik open mijn internet explore (IE) deze laade geen paginas meer in.. ik dacht, ahja.. ie is toch een k**-programma.. en liet het voor wat het was en ging verder met firefox.

Maar na ene aantal dagen gene internet-explore begon ik toch rare anere dingen te vinden die ineens ook niet meer werkte:

- MSN messenger (windows messenger Live) laadt geen spaces meer in het visite kaartje..
- Outlook laad geen images meer in bij e-mail berichten.

ik dacht, wat is dit nou weer.. op mijn laptop doen ze het beide gewoon, en daar werkt ie dus wel.. dus ik dacht, dan reinstall ik internet explorer wel..
ik heb hem er eerst afgepleurd met widnows onderdelen toevoegen of verwijderen (hij stond niet bij mn normale software list) hierna de install gedraaid van ie 6 sp2 van microsofts site... installatie ging zonder problemen, maar toen ik ie starte, gene paginas... de overige problemen waren er ook no steeds..
toen dus weer verwijderd en IE 7 beta 3 erop gezet.
ook dit wilde niet helpen. vandaar deze post..
ik weet niet wat het probleme is ofzo maar heb in ie ookal gechecked naar:
LAN setting
Proxy Setting
Etc.

niks gevonden.. en ik hoopte dat jullie konden helpen..
want dit begint echt irritant te worden, normaal gesroken doe ik in zon geval dus een windows re-install.. maar ben de disk kwijt + staan teveel gegevens op mn pc...

ik hoopte dat iemand mij een oplossing kan geven.

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ten eerste: de CD zelf is niet van belang. Als je de key maar hebt (en die kan je gewoon weer achterhalen bij een draaiende Windows). En als er te veel gegevens op je PC staan die je niet kwijt kunt ben je te laat met backuppen :)

Je hebt XP? Doe dan even een rollback naar een punt voordat de problemen optraden. Of beter: zorg eerst dat je geen spyware/virussen/etc aan boord hebt (zie Beveiliging & Virussen voor tips).

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 30-07-2006 12:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Op mijn werk had ik onlangs iets vergelijkbaars: ik kon wel lokale sites bereiken, maar geen externe sites. Het probleem lag bij de proxy-configuratie. Wat de oplossing toen was, was om de proxy-instellingen verkeerd te zetten, IE opnieuw op te starten, een lokale pagina te benaderen (zodat deze ook een foutmelding gaf), en vervolgens de proxy-instelling weer goed te zetten (of op automatisch detecteren).

Even ter aanvulling: de proxy instellingen leken goed te staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Remus op 30-07-2006 13:12 . Reden: verduidelijking ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mopperman schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:56:
knip

- MSN messenger (windows messenger Live) laadt geen spaces meer in het visite kaartje..
- Outlook laad geen images meer in bij e-mail berichten.

knip
dat heb ik met 7.5, ipv van space staat er sinds kort bij iedereen: Deze space is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

[ Voor 102% gewijzigd door Raven op 30-07-2006 13:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 14:51
mja ben de xp cd kwijt geraakt.. heb wle ene key maar dies voor mn medion cd's en hoef daar nooit key in te vullen, rollback die ik niet zitten.. ik heb die niet eens dnek.. :/

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.