ik heb een nieuwe iPod Shuffle maar ik heb iTunes geinstalleerd en nu kan nergens vinden hoe ik mijn muziek op die Ipod krijg. hij zit in de usb en lampje brand. als ik iPod updater doe zegt ie servicefout en en bij voorkeuren zegt ie geen iPod aangesloten.. wat moet ik doen?
Welk lampje brandt, oranje of groen? Welk besturingssysteem heb je? Staat in iTunes niet je iPod in het menu links?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Reageren is niet verplicht hoor, een tr is echt meer dan genoeg.
[ Voor 70% gewijzigd door leon1e op 01-08-2006 20:24 ]
Ey saeverts,
Welkom op got
. Ik weet dat je nieuw bent maar zoals je misschien wel weet hebben we hier enkele regeltjes om het overzichtelijk te houden, deze kun je nalezen in de Algemene gedragsregels (Netiquette) het lijkt me verstandig dat je dit ook even doet
.
Ik mis in dit topic nog wat je zelf als geprobeerd hebt, met bijv. de search en wat het resultaat daarvan was. Zo heb je nog niet vermeld welke versie van iTunes je hebt, en welke versie van Windows zou je dat nog even willen doen? Wordt de iPod wel gezien onder apparatenbeheer trouwens?
Welkom op got

Ik mis in dit topic nog wat je zelf als geprobeerd hebt, met bijv. de search en wat het resultaat daarvan was. Zo heb je nog niet vermeld welke versie van iTunes je hebt, en welke versie van Windows zou je dat nog even willen doen? Wordt de iPod wel gezien onder apparatenbeheer trouwens?
Ik had dit probleem ook ..
* Zephyer moest eerst natuurlijk ff SP2 installeren ..
Maar.. toen zag m'n verkenner en itunes de stick/mp3 speler nog niet..
Windows gaf wel aan dat er een USB IPOD connected was..
Ff lopen pielen en zoeken.. toen zag ik in :
Control Panel / Administrative Tools / Computer Management /
Dat de IPOD connected was op m'n H:\
(dat was de eerst volgende vrije drive letter)
Deze zag ik dus niet in m'n verkenner..
Eventjes de drive letter naar (bijvoorbeeld) Z:\ veranderd.. en .. ja hoor.. daar was 'ie..
Aangezien ik deze oplossing nog nergens had gezien.. dacht ik .. wth.. ik post het hier mocht
de topicstarter alsnog kijken.
* Zephyer moest eerst natuurlijk ff SP2 installeren ..

Maar.. toen zag m'n verkenner en itunes de stick/mp3 speler nog niet..
Windows gaf wel aan dat er een USB IPOD connected was..
Ff lopen pielen en zoeken.. toen zag ik in :
Control Panel / Administrative Tools / Computer Management /
Dat de IPOD connected was op m'n H:\
(dat was de eerst volgende vrije drive letter)
Deze zag ik dus niet in m'n verkenner..
Eventjes de drive letter naar (bijvoorbeeld) Z:\ veranderd.. en .. ja hoor.. daar was 'ie..
Aangezien ik deze oplossing nog nergens had gezien.. dacht ik .. wth.. ik post het hier mocht
de topicstarter alsnog kijken.