Toon posts:

HELPIE

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij helpen..?

ik heb al meerdere site afgezocht en niets gevonden.. :'(

ik speel net een jaartje ET en krijg in nu opeens de hele tijd een rood scherm en de ene keer sluit hij dan af en de andere keer niet :'(

het is heel irritant omdat ik soms ook wars speel kan iemand mij a.u.b helpen ik hoop van wel..

grtz daftdaft

het leifst de oplossing of hulp naar me te mailen niet deze e-maail maar:

davidholthuysen@hotmail.com

(ik kon daar niet meer registreren amar gebruik die wel meer dan deze e-mail...)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je topic voldoet op geen enkele manier aan de hier geldende regeltjes.
Hij staat in het verkeerde subforum (er is een subforum voor problemen met spelletjes, en vaak al een groot topic over een bepaald spel). De titel HELPIE zegt helemaal niets over je probleem, en HOOFDLETTERS zijn helemaal niet nodig.
Je vertelt niet wat er eventueel veranderd is dat je nu het rode scherm is, wat je geprobeerd hebt om het op te lossen en wat er zoal aan foutmeldingen bij dat rode scherm staat. En ook is het hier geen helpdesk die je de oplossing wel even toemailt, als je geen antwoord op het forum wil, post er dan ook niet.
En als allerlaatste zien we hier graag dat je je posts maakt in begrijpelijk, min of meer correct gespeld Nederlands, met complete zinnen en hier en daar een hoofdletter.

[ Voor 95% gewijzigd door blaataaps op 30-07-2006 01:05 ]

Dit topic is gesloten.