Toon posts:

[BIOS] Bios in WinXP update Asrock 939SLI32-eSATA2 succes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mn BIOS geupdate dmv de methode via windows van Asrock, ik heb precies de stappen gevolgd :)
Alleen zie ik bij hun dat alle vakjes (process) groen zijn maar bij mij er een paar rood zijn als status Program :) en de rest is groen als Verify.

Is dit succesvol gedaan? ik krijg geen melding ofzo :/ K zit een beetje in de war, k heb mn systeem pas maar een dag of 2-3 en wil wel dat ie meegaat :/

Graag snel antwoord! :)
grtz Sjibb

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Start het ding nog wel normaal op of niet?
Ik zou als ik jou was gewoon flashen vanuit dos, dan is de kans dat er iets fout gaat een stuk kleiner, persoonlijk vertrouw ik die flashtools nooit zo. En je kunt natuurlijk altijd nog een keer proberen te flashen met je huidige tooltje.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:02:
Start het ding nog wel normaal op of niet?
Ik zou als ik jou was gewoon flashen vanuit dos, dan is de kans dat er iets fout gaat een stuk kleiner, persoonlijk vertrouw ik die flashtools nooit zo. En je kunt natuurlijk altijd nog een keer proberen te flashen met je huidige tooltje.
Ik moet nog juist opnieuw starten :)
Ik heb 2x geflasht, ALLES STOND UIT WAT MAAR UITKON. En ik kreeg geen foutmelding of wat dan ook, maar gewoon een vraag of ik wou rebooten.

Nou, ik ga nog 1x flashed en bij succes volgens het progje zoals ik zelf begrijp vind ik het goed :/
Ik reboot hem, als alles goed is edit ik deze post en zeg dat het een succes was.
Zoniet ga ik bij Asrock klagen :/ Terecht ook vind ik

nog bedankt voor je post d:)b

EDIT: Gelukt :)
Ik kom nu wel op 2488 Mhz op 11x Multi en gewoon mn stock DDR-400 snelheid :P
Het heeft geholpen vind ik :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 01:02 ]