Toon posts:

2 GB Sandisk Memorystick PRO Duo bij one2remember.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het volgende product aanschaffen:
http://www.one2remember.n...?cPath=45&products_id=351

Nu twijfel ik een beetje omdat er dit bij staat:

Deze stick wordt geleverd als OEM in een naamloze verpakking. De sticks en adapters zijn normaal bedrukt door Sandisk. Het gaat hier dus om gewone originele Sandisk kaarten.

De prijs is duidelijk lager dan bij andere aanbieders, en met het opduiken van fakes op eBay de laatste tijd vraag ik me af of het hier niet om fakes gaat. Wie heeft hier ervaring mee?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Naja zo veel goedkoper zijn ze niet, een paar Euro: pricewatch: Memory Stick Pro Duo 2GB (SanDisk)=
Die winkel heeft een goede beoordeling dus ik denk dat het wel te vertrouwen is. Zeker weet je het natuurlijk nooit maar dat heb je met internetaankopen :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:59
€7 - €15 euro goedkoper dan de volgende aanbieders in de pricewatch vind ik niet zo schokkend. De fakes worden op Ebay tussen de €30 - €60 aangeboden (tijdje terug alweer, misschien nu nog lager).

Heb zelf waarschijnlijk een fake Ebay 2Gb stickie in mijn telefoon maar die doet het uitstekend. Over transfer speeds kan ik alleen niets zeggen want ik heb geen cardreader.

Zo te zien heeft deze winkel een goede rating in de Shopsurvey dus als je toch een fake ontvangt kan je het vast wel retourneren, aangezien ze zo expleciet zeggen dat ie origineel is.