Toon posts:

[Word 2003] TOC: delen in een andere kleur.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vriendje Google geraadpleegd, hier de search gebruikt, maar ik kom er niet uit.

Als ik de TOC aanmaak in een Word document wil ik dat bepaalde gedeeltes (conclusies bijvoorbeeld) automatisch in een andere kleur gezet worden. Heb zitten klooien met de formatting van de headers e.d. maar krijg het niet voorelkaar. Iemand enig idee of dit mogelijk is?

Thanks. :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij kan je gewoon de opmaak aanpassen van de styles TOC1, TOC2 etc. Die worden gebruikt voor de verschillende niveaus en daar kan je kleuren in aanbrengen.

Maar veel meer dan dat is er volgens mij niet mogelijk.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
De kleuren kun je inderdaad instellen, maar dat geldt alleen voor de naam van het hoofdstuk in de tekst zelf, die wordt niet aangepast in de TOC.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik bedoel: de inhoudsopgave die je automatisch laat maken bestaat ook uit styles. Dat zijn TOC1, 2,.... Degene die je voor de hoofstukken zelf gebruikt zijn Heading1,2,...

Als je dus opgeeft dat TOC1 rood moet worden en gebruikt moet worden voor alle titels van style Heading 1, kom je een heel eind.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.