Toon posts:

Computer herstart regelmatig

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Mijn computer start steeds opnieuw op. Ik heb dit zo in zo met heet weer, maar voor zover ik weet is het ook wel eens gebeurd met minder heet weer. Al draai ik bijvoorbeeld Mozilla Firefox en Spybot SD tegelijk op de voorgrond gaat dit vaak even goed en daarna herstart mijn computer. Zou iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen? Hartelijk dank alvast!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-02 19:08
aan alles :P post je temperaturen van hdd, cpu, gpu etc maar eens, en geef eens je voltlijnen aan. Probeer Speedfan maar eens.

btw, wat voor voeding (en overige hardware) heb je?

leonpwner1 heeft een heel zwaar déja-vù gevoel bij dit topic, het gevoel dat ik zo'n soort topic deze week al 10x voorbij heb zien komen...

[ Voor 42% gewijzigd door Avalaxy op 29-07-2006 21:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
leonpwner1 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:38:
aan alles :P post je temperaturen van hdd, cpu, gpu etc maar eens, en geef eens je voltlijnen aan. Probeer Speedfan maar eens.

btw, wat voor voeding (en overige hardware) heb je?
Dat dacht ik wel :P.
Ik heb een AMD Athlon 1900 XP (1.60 GHz). 512 MB geheugen. 40 MB Maxtor HDD (6L040J2).
Ik heb bij het programma speedfan de volgende temperaturen: Temp. 1: 52, Temp 2: 78, Temp 3: 87, HD0: 57. En wat houd mijn voltlijn in?(A)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:30

Thandor

SilverStreak

Overige Hardware is géén dumpbak voor alle vragen.
Begin eerst eens met het troubleshooten van het systeem. Gebruik daarvoor de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)
Naast de troubleshooter is Googlen en zoeken met de GoT-Search geen overbodige luxe.

Als je na het troubleshooten het probleem niet hebt kunnen lokaliseren kun je een topic openen in het juiste subforum. Als blijkt dat het probleem 'ergens' bij het moederbord en de processor zit dan kun je een topic openen in PMG. Niet in VB, CSL of OH. ;)

Dit topic gaat dus op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.