ik heb laatst de nvidia display driver geupdate naar nieuwere versie.
toen kreeg ik zwart-wit beeld op de tv out terwijl daarvoor nog in kleur was,
toen heb ik geformateerd en de ouwere drivers geprobeerd en nog steeds zwart-wit beeld.
ik heb al de instelling van samengeteld uit of svideo al veranderd,maar heeft niet geholpen tot nu toe.
in de bios gaf hij eerst ook kleur maar dat doet hij nu niet meer ook zwart-wit..
ik heb thuis precies het zelfde probleem met miijn videokaart(ben nu bij een vriend) en heb het tot nu toe niet op kunnen lossen.
ik heb oudere drivers geprobeerd en de nieuwste maar het beeld via de tv-out wilt niet meer in kleur.
ik weet het nu echt niet meer.
ik heb het tv-out faq al doorgelezen maar dat heeft me niet geholpen
de tv-out is via super-vhs kabel anngelsloten.
als er meer info moet komen vraag je maar.
systeem spec:
asus a7n8x E deluxe (bios v 1013)
amd athlon xp 3200+
1 gb 3200 geil geheugen(2x512)
zalman 400 watt voeding
asus 6600gt
toen kreeg ik zwart-wit beeld op de tv out terwijl daarvoor nog in kleur was,
toen heb ik geformateerd en de ouwere drivers geprobeerd en nog steeds zwart-wit beeld.
ik heb al de instelling van samengeteld uit of svideo al veranderd,maar heeft niet geholpen tot nu toe.
in de bios gaf hij eerst ook kleur maar dat doet hij nu niet meer ook zwart-wit..
ik heb thuis precies het zelfde probleem met miijn videokaart(ben nu bij een vriend) en heb het tot nu toe niet op kunnen lossen.
ik heb oudere drivers geprobeerd en de nieuwste maar het beeld via de tv-out wilt niet meer in kleur.
ik weet het nu echt niet meer.
ik heb het tv-out faq al doorgelezen maar dat heeft me niet geholpen
de tv-out is via super-vhs kabel anngelsloten.
als er meer info moet komen vraag je maar.
systeem spec:
asus a7n8x E deluxe (bios v 1013)
amd athlon xp 3200+
1 gb 3200 geil geheugen(2x512)
zalman 400 watt voeding
asus 6600gt