Hoe houd je IE en andere progs in toom? Sinds lange tijd exporteer ik de optimale settings van de HKCU, zodat ik deze kan importeren/terugzetten zodra het proggie een eigen wil krijgt (vooral de werkbalken van IE zijn hier erg eigenzinnig in
).
Sinds een aantal weken geeft een importeringspoging de volgende error:
"Kan % niet importeren: er is mogelijk een schijf- of bestandssysteemfout opgetreden."
Uiteraard heb ik adminrechten en heb ik de GPO's en RSOP e.d. al nagecheckt. Ook optimalisatietools als Registry Mechanic en Optimizer kunnen het niet fixen.
Wat misschien relevant is, ik heb NIS/NAV (Norrrton) opnieuw geinstalleerd en een aantal flinke schoonmaakacties moeten houden i.v.m. een virus.
Toch lijkt het erop dat het een machtigingskwestie is.
Het moet via dezelfde registry te fixen zijn, alleen d'r zijn wat teveel sleutels om rustig ergens te beginnen
.
Heeft iemand enig idee waar ik 't kan zoeken?
Sinds een aantal weken geeft een importeringspoging de volgende error:
"Kan % niet importeren: er is mogelijk een schijf- of bestandssysteemfout opgetreden."
Uiteraard heb ik adminrechten en heb ik de GPO's en RSOP e.d. al nagecheckt. Ook optimalisatietools als Registry Mechanic en Optimizer kunnen het niet fixen.
Wat misschien relevant is, ik heb NIS/NAV (Norrrton) opnieuw geinstalleerd en een aantal flinke schoonmaakacties moeten houden i.v.m. een virus.
Toch lijkt het erop dat het een machtigingskwestie is.
Het moet via dezelfde registry te fixen zijn, alleen d'r zijn wat teveel sleutels om rustig ergens te beginnen
Heeft iemand enig idee waar ik 't kan zoeken?