Ik ben bezig met een projectje waar ik wat hulp bij kan gebruiken
mijn plan was als volgt, ik heb een oude autoradio die ik wil gebruiken om een PDA en MP3 speler in te bouwen, de bedoeling is om de autoradio leeg te maken zodat ik alleen het frame en frontje overblijven, dan een plankje met de PDA en MP3 speler erin monteren zodat deze kunnen worden uitgeschoven bij gebruik.
Ik heb een paar tekeningetjes gemaakt om het te verduidelijken
De autoradio:

Klap het frontje naar beneden:

Schuif het plateau met PDA en MP3 naar buiten:

En klap het plateau naar voren:

De mp3 speler wil ik aansluiten op een versterker achterin.
Voordelen van deze constructie
- Weinig ruimteverspilling en dradenzooi in de auto
- Alle apparatuur kan worden ingeklapt, waardoor deze in de auto kan blijven zitten zonder gestolen te worden
- Het hele geval kan makkelijk overgezet worden in een andere auto
Het probleem is dat ik niet precies weet hoe ik de constructie moet gaan maken, welk systeem moet ik gebruiken om het geheel uitschuifbaar en uitklapbaar te maken? Ik heb al zitten rondkijken bij de bouwmarkt en bij conrad, maar ik kan niets vinden wat ik kan gebruiken. Bestaan er kant- en klare onderdelen die hiervoor geschikt zijn?
mijn plan was als volgt, ik heb een oude autoradio die ik wil gebruiken om een PDA en MP3 speler in te bouwen, de bedoeling is om de autoradio leeg te maken zodat ik alleen het frame en frontje overblijven, dan een plankje met de PDA en MP3 speler erin monteren zodat deze kunnen worden uitgeschoven bij gebruik.
Ik heb een paar tekeningetjes gemaakt om het te verduidelijken
De autoradio:

Klap het frontje naar beneden:

Schuif het plateau met PDA en MP3 naar buiten:

En klap het plateau naar voren:

De mp3 speler wil ik aansluiten op een versterker achterin.
Voordelen van deze constructie
- Weinig ruimteverspilling en dradenzooi in de auto
- Alle apparatuur kan worden ingeklapt, waardoor deze in de auto kan blijven zitten zonder gestolen te worden
- Het hele geval kan makkelijk overgezet worden in een andere auto
Het probleem is dat ik niet precies weet hoe ik de constructie moet gaan maken, welk systeem moet ik gebruiken om het geheel uitschuifbaar en uitklapbaar te maken? Ik heb al zitten rondkijken bij de bouwmarkt en bij conrad, maar ik kan niets vinden wat ik kan gebruiken. Bestaan er kant- en klare onderdelen die hiervoor geschikt zijn?