Toon posts:

Waar haal ik foto etiketten?

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben al 2 dagen op zoek naar etiketten van 63mmx29mm waarop foto's worden afgedrukt, maar enige die ik kan vinden zijn de normale witte etiketten.
Weet iemand waar ik deze kan krijgen, glans etiketten dus?

Ik wist ook niet zeker of ik wel in het juiste forum zit, zoniet sorry daarvoor.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 15:17

Zoefff

❤ 

Al een gemiddelde kantoorboekhandel gebeld? Laat ons eens weten wat je zelf al hebt uitgezocht ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
De boekenwinkels, ebay.nl en .de en .com, overtoom.nl, etiketten.nl, central point europe, officecentre, marktplaats, speurders, viavia, kennissen, google en deja.com

Nu dus tweakers. Volgens mij heb je mijn vraag niet goed gelezen. Ik zoek 63mmx29mm GLANS etiketten. Normale etiketten zijn er overal te vinden ja 8)

Enig idee?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 15:17

Zoefff

❤ 

Ik heb je vraag wel degelijk goed gelezen, maar het is altijd prettig om te vermelden wat je zelf al gezocht hebt. Dat geeft in ieder geval de indruk dat je er zelf ook al mee bezig bent geweest ;)

Maargoed, 1 van de eerste hits van Google als ik zoek op glans etiketten is http://www.delaunay-etiketten.nl/, met een zéér uitgebreid assortiment aan etiketten, waaronder glanzende polyester of blanco-papier etiketten in verschillende formaten. Is dit waar je naar op zoek bent?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:20
Inkjet Pro BRILLIANT, permanente belijming.
Alleen geschikt voor inkjet printers.
Voor hoogglanzende afdrukken van foto's en andere kritische kleurtoepassingen.

http://www.delaunay-etike...apier/inkprobrilliant.htm

Verwijderd

Topicstarter
Zoefff schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:18:
Ik heb je vraag wel degelijk goed gelezen, maar het is altijd prettig om te vermelden wat je zelf al gezocht hebt. Dat geeft in ieder geval de indruk dat je er zelf ook al mee bezig bent geweest ;)

Maargoed, 1 van de eerste hits van Google als ik zoek op glans etiketten is http://www.delaunay-etiketten.nl/, met een zéér uitgebreid assortiment aan etiketten, waaronder glanzende polyester of blanco-papier etiketten in verschillende formaten. Is dit waar je naar op zoek bent?
Als ze idd de maat die ik wil willen maken, denk ik idd dat dit wel iets is. Dank je.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:05

Garyu

WW

..en anders even met de schaar aan de slag... ;).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb ze bij media markt gevonden. Van die kleine glans etiketten.

Alleen is het irritant dat je per pagina moet uitprinten en niet een voor een :)

[ Voor 38% gewijzigd door Choller op 01-09-2006 18:46 ]

Pagina: 1