Sinds kort heb ik een ander systeem. Alles werkt perfect tot dat ik een spel ga doen. De pc gaat na verloop van tijd helemaal op zwart. Het systeem reageert dan ook niet meer op sneltoetsen om terug te komen in windows.
De enige mogelijkheid om het systeem weer draaiende te krijge is door gebruik te maken vd resetknop of de aan-/uitknop
In de logboeken van windows is geen foutmelding hierover te vinden.
Moederbord: Asrock 939 Dual Sata 2
Processor: AMD 64 3200+
Videokaart: 6600GT
Zelf denk ik dat het probleem met de temperatuur te maken heeft (na enkele malen proberen valt ie nl sneller uit), maar ik kan nergens (ook niet via google) een uitleesprogrammaatje voor de temperatuursensoren vinden.
Herkend iemand dit probleem? Wie helpt?
Alvast bedankt!
Edit: Kan het misschien aan de voeding liggen? Het is een Antec typenr sl350sp with pfc (350 watt output)
De enige mogelijkheid om het systeem weer draaiende te krijge is door gebruik te maken vd resetknop of de aan-/uitknop
In de logboeken van windows is geen foutmelding hierover te vinden.
Moederbord: Asrock 939 Dual Sata 2
Processor: AMD 64 3200+
Videokaart: 6600GT
Zelf denk ik dat het probleem met de temperatuur te maken heeft (na enkele malen proberen valt ie nl sneller uit), maar ik kan nergens (ook niet via google) een uitleesprogrammaatje voor de temperatuursensoren vinden.
Herkend iemand dit probleem? Wie helpt?
Alvast bedankt!
Edit: Kan het misschien aan de voeding liggen? Het is een Antec typenr sl350sp with pfc (350 watt output)