Toon posts:

Kwalitiet cameralens ???

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een Sony P72 { 3.2 Megapixel } die ik gebruik voor simpele foto,s te maken en ook gebruik ik regelmatig de video opname { VGA } wat ik onmisbaar vind van mijn camera.
Ik bekijk de foto,s alleen maar op mijn laptop met de software invanfiew.
Nu wilde ik mijn vrouw ook een goedkopere digitalecamera kopen maar ik twijfel of de lens van de camera minder goed zou kunnen zijn als die camera wat ik heb ???
Het gaat om een Samsung Digimax A40 http://www.kieskeurig.nl/...B7D4FC12570BA0056B356.htm .
Hoe kom ik er nou achter of de cameralens van goede kwaliteit is ????
Zijn er ook slechte digitale camera,s ?????

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarom ben je alleen geinteresseerd in de kwaliteit van de lens? Het gaat toch om de kwaliteit van het geheel en die kun je beoordelen aan de foto's. Kijk dus gewoon op de bekende review sites zou ik zeggen.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Het gaat bij een camera natuurlijk niet alleen om de lens, andere factoren zoals de sensor spelen ook een grote rol. Maargoed, je komt er achter door eens wat reviews te lezen. Google bijvoorbeeld werkt als een tiet (;)), zoek bijvoorbeeld eens op review samsung digimax a40. Voldoende resultaten om een tijdje mee zoet te zijn.

Blijven er dan nog vragen over, dan kan je deze (gericht) stellen in 1 van de koopadviezen-topics die we hier hebben, zoals Fotografie technische FAQ en Koopadviezen.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.