Nintendo DS (Lite) - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 21.020 views sinds 30-01-2008

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Lol, een flinke rij met Japanners die FFIII willen oppikken. Wanneer de Wii uitkomt zit ik in Japan, dus dat wordt nog leuk als ik er eentje wil bemachtigen :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

De nieuwe Castlevania: Portrait of Ruin trailer is weer fantastisch, kan nu al niet wachte op de opvolger van mijn favo DS game ooit :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:37:
Lol, een flinke rij met Japanners die FFIII willen oppikken. Wanneer de Wii uitkomt zit ik in Japan, dus dat wordt nog leuk als ik er eentje wil bemachtigen :P
Dat wordt dan buiten overnachten ben ik bang gezien die foto's die je altijd ziet van die Jappen in de rij voor nieuwe games / consoles 8)7

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Lijkt me sowieso een sensatie die je eens zou moeten meemaken. Japan op zich is al een vette ervaring, laat staan zo'n rij meemaken :)
Tenzij je vakantie fucking kort is natuurlijk ;)

Verwijderd

Wat is er leuk aan het uren stilstaan in een rij in de hoop een console te kunnen kopen? dat is net zoiets als uren in de kou liggen voor een concertkaartje, daar is dus echt niks leuks aan. Het enige wat het het waard maakt is de console/kaartje maar als die op zijn en jij hebt niks voel je je niet prettig.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:37:
Het enige wat het het waard maakt is de console/kaartje maar als die op zijn en jij hebt niks voel je je niet prettig.
Dan moeten ze niet op zijn. Dat is de keuze, dat is de winst, dat is de reden om het te doen :9

Vooral als je voor de deur kan liggen en de hele avond met je lite tegen mensen kan spelen :9 :P :9

[ Voor 13% gewijzigd door disjfa op 24-08-2006 14:39 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

apNia schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:04:
Tenzij je vakantie fucking kort is natuurlijk ;)
Mijn 'vakantie' duurt een half jaar, dus wat dat betreft zit het wel goed. Toch maak ik die rij liever mee door er gewoon even langs te lopen, dan er zelf in te staan :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

disjfa schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:38:
[...]

Dan moeten ze niet op zijn. Dat is de keuze, dat is de winst, dat is de reden om het te doen :9

Vooral als je voor de deur kan liggen en de hele avond met je lite tegen mensen kan spelen :9 :P :9
Ik weet wel leukere dingen om s'avonds te doen dan tegen vreemden te DS'en >:)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:45:
[...]

Ik weet wel leukere dingen om s'avonds te doen dan tegen vreemden te DS'en >:)
Thuis via wifi tegen vreemden DS'en?

This space is occupied

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:45
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:49:
[...]

Ik heb ze met losse Mario , luigi e.d. gezien. Wel mooie dingen hoor. Ze hadden trouwens veel soorten, ook van andere merken. Was bij een Saturn winkel in Bremen.

Het lijkt zoiezo dat ze veel meer spul in Duitsland hebben voor de DS(Lite). Ik kom hier nooit veel winkels tegen met dit soort dingen, het meeste vind je nog in de mediamarkt en dan zijn het van die verzamelpakketten met een extra oplader en hoesje en dergelijke, maar bij lange na niet de accesoires zoals in Duitsland.
A-ha, bedankt. :) Veel accesoires hier zijn idd van het soort 13-in-een-dozijn.. :/

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:37:
Wat is er leuk aan het uren stilstaan in een rij in de hoop een console te kunnen kopen? dat is net zoiets als uren in de kou liggen voor een concertkaartje, daar is dus echt niks leuks aan. Het enige wat het het waard maakt is de console/kaartje maar als die op zijn en jij hebt niks voel je je niet prettig.
net zoals dat mensen uren in de rij staan voor een achtbaan? het is iets wat ik graag eens zou willen meemaken eigenlijk, puur voor het meemaken. Net als dat ik bij de Efteling uren in de rij heb gestaan voor de achtbaan.
Collaborator schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:51:
[...]

hahahahahah fokking sterk

Verwijderd

Net als dat ik bij de Efteling uren in de rij heb gestaan voor de achtbaan.
Je kan ook iets later gaan als de rij al weg is. Ik heb serieus nog nooit langer dan 10 minuten in de rij gestaan bij de Efteling. Wachten is verspilling van je tijd :p
Nee met een link kabel (gba) :P

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:12:
[...]

Je kan ook iets later gaan als de rij al weg is. Ik heb serieus nog nooit langer dan 10 minuten in de rij gestaan bij de Efteling. Wachten is verspilling van je tijd :p
Sommige mensen houden niet van wachten want die kijken juist al weken uit naar die achtbaan (sterke metafoor, die achtbaan :))

[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 24-08-2006 17:36 ]

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

't is overigens wel een noodzaak om daar in de rij te staan. FFIII is nu al vrijwel overal uitverkocht in Japan. :P

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:12:
't is overigens wel een noodzaak om daar in de rij te staan. FFIII is nu al vrijwel overal uitverkocht in Japan. :P
Hoeveel zijn er verkocht? Als Japanner had ik gewoon naar een flash kaartje gegrepen en hem alvast gedownload en hem gewoon later gekocht (het is toch een must have). Hoef je niet in de rij te staan en kan je toch gamen. Maar iets zegt mij dat Japanners alles orgineel willen hebben gezien die rijen.

Ik kan ook niet wachten op FF3 Engelstalig, maar in de rij staan? Nee, dat zie ik mijzelf niet doen en anderen ook niet. Alhoewel, ik heb wel voor Windows 95 in de rij gestaan toen een nacht, maar dat was dan ook iets heel bijzonders toen,,, 8)7

Ach, ik heb nog een tijdje en ik ben nog steeds niet ver met mario & luigi, die speel ik toch eerst uit voordat ik aan een nieuwe rpg begin. Er moeten er trouwens meer komen, de DS is een echte rpg machine en er komen er te weinig uit naar mijn mening.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 23:19 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:17:
Ik kan ook niet wachten op FF3 Engelstalig, maar in de rij staan? Nee, dat zie ik mijzelf niet doen en anderen ook niet. Alhoewel, ik heb wel voor Windows 95 in de rij gestaan toen een nacht, maar dat was dan ook iets heel bijzonders toen,,, 8)7
Achteraf gezien vraag je je echt af hoe je zo blind had kunnen zijn. Ben je later nog wel op het rechte pad geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
FFIII intro (gefilmd van de DS).
3 minuten FMV intro...(!)

http://www.youtube.com/watch?v=Ich21i4Y14o

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vroeg me trouwens ineens af... die rijen in Japan... zouden die mensen daar een vrije dag voor opnemen of zo? :P Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal werklozen of lui zijn die toevallig NET vakantie of zo hebben. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel zijn er verkocht? Als Japanner had ik gewoon naar een flash kaartje gegrepen en hem alvast gedownload en hem gewoon later gekocht (het is toch een must have).
Niet iedereen is een tweaker ;) daarbij kosten ook die flashkaartjes je weer 100 euro, moet je ze eerst ergens bestellen (neem aan dat dit net als in NL ook in Japan niet in de winkel ligt) en dan ook nog eens roms zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberTijn schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:39:
Zojuist even naar Nintendo gebeld en zo'n thumb strap besteld. Kost me 14 euro voor 3 stuks. Geen idee wat ik met 3 van die dingen moet, maarja. Als iemand nog interesse heeft in zo'n geval laat het maar even weten!

Gisteren nog even mario 64 DS gepseeld zonder een thumb strap, maar dat is echt niet te doen! :(
Wil er ook wel eentje!

renslohmann [at] hotmail [punt] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

Hoeveel zijn er verkocht? Als Japanner had ik gewoon naar een flash kaartje gegrepen en hem alvast gedownload en hem gewoon later gekocht (het is toch een must have). Hoef je niet in de rij te staan en kan je toch gamen. Maar iets zegt mij dat Japanners alles orgineel willen hebben gezien die rijen.
lees ik het nu verkeerd, of ga jij ervan uit dat iedereen DS games pirateerd? Je weet dat het illegaal is?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor de PC heb ik (bijna) alles illegaal, maar de DS koop ik netjes mijn spellen voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Captain N schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:37:
Ik vroeg me trouwens ineens af... die rijen in Japan... zouden die mensen daar een vrije dag voor opnemen of zo? :P Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal werklozen of lui zijn die toevallig NET vakantie of zo hebben. :P
Begin jaren 90 las ik al dat er massaal werd gespijbeld bij het uitkomen van sommige spellen. Waarschijnlijk gaan de winkels gewoon vroeg open (8 uur?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mja, dat spijbelen zou goed kunnen. :P Maar er staan ook heel veel volwassenen in. Stonden zeker allemaal voor een open brug of wat schapen op de weg als ze een uurtje later op hun werk aankomen :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

[...]

Hoeveel zijn er verkocht? Als Japanner had ik gewoon naar een flash kaartje gegrepen en hem alvast gedownload en hem gewoon later gekocht (het is toch een must have). Hoef je niet in de rij te staan en kan je toch gamen.
ja en dan moet je op je originele versie weer van voorafaan beginnen.. bleh, dat haat ik altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeb0e schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:38:
lees ik het nu verkeerd, of ga jij ervan uit dat iedereen DS games pirateerd? Je weet dat het illegaal is?
Natuurlijk is het illegaal (gekopieerde games van internet halen dan en die erop spelen). Maar ik verplaats me even in een Japanner en die wil FF3 spelen op de launchdatum, en als ze uitverkocht zijn... Als ze al zo gek zijn om daar een nacht of langer in de rij te gaan staan voor een game...

Voor homebrew spul (bijv. msn messenger op de DS) is het trouwens best leuk, zo'n kaartje. En ik heb een FF game gezien die gemaakt is door fans, ook homebrew (maar die heb ik niet getest).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een groot deel van de rips krijg je gelijk met de release in Japan volgens mij dus het sneller hebben valt denk ik wel mee :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukje van ign.com over FF3:
In Ikebukuro, the large Bic Camera outlet had a line of over 100 by 9:30. In order to avoid confusion and needless deaths, the managers decided to sell the Crystal Edition via a lottery system.
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:11:
Stukje van ign.com over FF3:

[...]

:o
Maar dan. Zo helder zo nuchter, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Is het al bekend wanneer de Opera browser in de VS uit komt?
Ik ben nl. begin october in de states en zou hem daar graag goedkoop oppikken ergens.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Deddiekoel schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:25:
Is het al bekend wanneer de Opera browser in de VS uit komt?
Ik ben nl. begin october in de states en zou hem daar graag goedkoop oppikken ergens.
Hij zou op 29 september 6 oktober al hier in Nederland te koop moeten zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 25-08-2006 15:50 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Bepaalde spelseries mogen in Japan alleen nog maar in het weekend gelanceerd worden. Met consoles hetzelfde verhaal. Het verzuim op het werk steeg de pan uit op dagen waar een nieuwe Final Fantasy, Dragon Quest of console werd gelanceerd...

geweldig natuurlijk !

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Final Fantasy III is anders net op een doordeweekse dag gelanceerd hoor. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zit vast in Another Code: Two Memories. :/

Ergens is een poort met twee handen ernaast. In de ene hand ligt een bal, in de andere niet. Hier leid ik uit af dat ik in die andere hand een bal moet leggen om zodoende de poort open te krijgen. Helaas kan ik nergens die bal vinden die erin moet.

Iemand tips zonder meteen alles te verklappen? :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamefaq.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:12:
Bepaalde spelseries mogen in Japan alleen nog maar in het weekend gelanceerd worden. Met consoles hetzelfde verhaal. Het verzuim op het werk steeg de pan uit op dagen waar een nieuwe Final Fantasy, Dragon Quest of console werd gelanceerd...

geweldig natuurlijk !
Is daar eigelijk een wet voor? had het al eerder gehoord maar vraag me af hoe dat geregeld is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

pven schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:39:
Ik zit vast in Another Code: Two Memories. :/

Ergens is een poort met twee handen ernaast. In de ene hand ligt een bal, in de andere niet. Hier leid ik uit af dat ik in die andere hand een bal moet leggen om zodoende de poort open te krijgen. Helaas kan ik nergens die bal vinden die erin moet.

Iemand tips zonder meteen alles te verklappen? :)
spoiler:
Een stukje terug staat een schuurtje. Ga daar maar eens zoeken...

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29
iemand zin om tetris ds tegen elkaar te doen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zonet een DS-lite gekocht.Kan het zijn dat er op het bovenste schermpje een beschermlaag zit die je er af kan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
HIValicious schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:26:
iemand zin om tetris ds tegen elkaar te doen?
Wat is je FC :?

Mijnus: 201571 620340 // seamus

Ik zit nu ook in #tetrisds

[ Voor 6% gewijzigd door seamus21 op 27-08-2006 23:38 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
372398312593

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Inviting...

Standard 2 player, Best of 19 :? handicap 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
ga even naar http://irc.tweakers.net/tetrids

ik heb dit zo npg nooit gedaan

hello? ...

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-08-2006 23:46 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberTijn schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:39:
Zojuist even naar Nintendo gebeld en zo'n thumb strap besteld. Kost me 14 euro voor 3 stuks. Geen idee wat ik met 3 van die dingen moet, maarja. Als iemand nog interesse heeft in zo'n geval laat het maar even weten!

Gisteren nog even mario 64 DS gepseeld zonder een thumb strap, maar dat is echt niet te doen! :(
Als je dr nog 1 hebt...

wouteroud[at]hotmail[punt]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:15:
[...]

Als je dr nog 1 hebt...

Er zijn 2 wachtenden voor u...

(En hij heeft maar 2 stuks in de aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:15:
[...]

Als je dr nog 1 hebt...

Check uwe mail :)

Inmiddels heb ik al aardig wat uurtjes Super Mario 64 DS gespeeld met zo'n thumbstrap, maar dat werkt echt perfect! Vele malen nauwkeuriger als de vierpuntsdruktoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Deze mag worden weggehaald door een modje.

[ Voor 85% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 28-08-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de dames ...

http://www.nintendo-europ...0EvkrZ50vnpDK2giFjJfBYhCf

(of is dit al oud nieuws ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja al een paar dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik ga over 2 weken op vakantie, en zit te denken om een DS lite of een GBA SP aan te schaffen...

Ik heb nu een gewone GBA, maar het opladen van de batterijen, en het gemis van backlight, wil ik dus toch iets anders...

Maar zit nu te twijfelen om een SP of een DSlite te kopen.
Ik ben zelf erg RPG-fan (zelda, final fantasy, zelfs pokemon op zn tijd), en vraag me af of het dan zin heeft om een DS lite te kopen! ik zie op IGN nog maar 3 RPG games voor de DS, en alle 3 met een magere score.

Heeft het voor mij zin om een DS te kopen, of kan ik beter gewoon een SP kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een DS kan je ook gba games afspelen dus de keuze lijkt mij snel gemaakt zeker omdat er wel veel rpg's voor de DS in ontwikkeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ben niet een heel erge kenner, maar volgens mij komen er zeker wel genoeg RPG's aan. In Japan is dat genre razendpopulair, dat zag je ook wel bij de verkoop van die nieuwe (oude) FF voor de DS. Dus het komt vast wel goed met het RPG aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Idd FF3 komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
RonnieB82 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:54:
ik zie op IGN nog maar 3 RPG games voor de DS, en alle 3 met een magere score.

Heeft het voor mij zin om een DS te kopen, of kan ik beter gewoon een SP kopen?
Overzicht RPGs.
Eind dit jaar komt er een grote hoeveelheid DS spellen uit; o.a. Final Fantasy III, Zelda.
Zou voor de DS gaan, kun je tenslotte ook alle GBA spellen op spelen.

Houd er wel rekening mee dat de DS geen link port heeft. Pokémon linken is dus bijvoorbeeld niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gameboy voor jeugdigen
ds voor iets ouderen.

i like the sound of that
hoeven die ds games niet 3+ geschikt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:17:
gameboy voor jeugdigen
ds voor iets ouderen.
Waar haal je dat nou weer vandaan :? :D Wat een kul. Een gameboy is een gameboy en een ds is een ds. Niets is specifiek gemaakt voor mensen die jonger zijn dan de 6 jaar. Nouja sommige games wel maar dat heeft geheel niets met hardware te maken.

Wat een kul. Het word steeds leuker :+

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:19:
[...]

Waar haal je dat nou weer vandaan :? :D Wat een kul. Een gameboy is een gameboy en een ds is een ds. Niets is specifiek gemaakt voor mensen die jonger zijn dan de 6 jaar. Nouja sommige games wel maar dat heeft geheel niets met hardware te maken.

Wat een kul. Het word steeds leuker :+
nou vooruit het lijkt mij een goede indeling dan.
waarom gebruiken ze em niet? hallo nintendo mensen die meelezen horen jullie mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:17:
gameboy voor jeugdigen
ds voor iets ouderen.
psp voor jongeren. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zie net dat Nintendo volgende maand met een MP3 speler komt voor de DS. Is dat gewoon de Europese versie van de Play-Yan of is het iets nieuws?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net eindelijk Ouendan uitgespeeld op wat ik denk dat de medium optie was :)

Klopt het eigelijk al dat er een engelstalige versie van starfox uit is? ik zag hem toevallig net op cdwow staan aangezien ik opzoek ben naar een nieuwe DS game. Vraag me alleen af of deze game leuker is dan MPH.

http://www3.cd-wow.nl/det...ct_code=386832&subcat=nds

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:44:
Zo net eindelijk Ouendan uitgespeeld op wat ik denk dat de medium optie was :)
mooi. Nu hard uitspelen zodat je met de cheerleaders op insane mode kan beginnen spelen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat ik dat haal :P heb level 1 op hard gespeeld maar dat vond ik al moeilijker dat het moeilijkste level op medium :P

Wat is trouwens een leukere game? MPH of Starfox? het gaat mij vooral om de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

PSP voor 8-18 (jongeren die denken dat ze stoer moeten zijn)
DS voor iedereen (met smaak) *O*

[ Voor 44% gewijzigd door Collaborator op 29-08-2006 17:34 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het eigelijk al dat er een engelstalige versie van starfox uit is?
Hij is al te downloaden via het warez circuit, neem aan dat hij uit is.

Is dat een beetje leuk spel? Volgens mij was het alleen vliegen? Ik vond starfox adventures leuk op de gamecube, maar dat zit er volgens mij niet in als ik die screenshots van sites bekijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iemand nog een leuke game-aanrader?

Spellen die ik atm heb (en dus ook beetje mijn "smaak"):
New Supersmash Bros
MarioKart DS
Braintraining

BTW: Van supersmash Bros, heeft iemand een walkthrough voor het final-castle aan het eind van World 8 (dus ook na het eigenlijke castle in world 8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
ikbensander schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:41:
Iemand nog een leuke game-aanrader?

Spellen die ik atm heb (en dus ook beetje mijn "smaak"):
New Supersmash Bros
MarioKart DS
Braintraining

BTW: Van supersmash Bros, heeft iemand een walkthrough voor het final-castle aan het eind van World 8 (dus ook na het eigenlijke castle in world 8 )
check de waarschuwing...

check de startpost...

check reviewsites...

check reviewblaadjes...

zoek zelf. dat werkt ook. hoeven wij t niet voor je te doen...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:38:
[...]

Hij is al te downloaden via het warez circuit, neem aan dat hij uit is.

Is dat een beetje leuk spel? Volgens mij was het alleen vliegen? Ik vond starfox adventures leuk op de gamecube, maar dat zit er volgens mij niet in als ik die screenshots van sites bekijk.
Ja het is meer zoals op de SNES. Het klinkt wel vet alleen staat er dat de missies wel steeds op hetzelfde neerkomen dus ik vraag me af of ik meer plezier van de SP van MPH of van starfox zal hebben. De games die ik echt wil hebben komen nog lang niet uit dus moet tussendoor toch iets te gamen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:17:
Ja het is meer zoals op de SNES. Het klinkt wel vet alleen staat er dat de missies wel steeds op hetzelfde neerkomen dus ik vraag me af of ik meer plezier van de SP van MPH of van starfox zal hebben. De games die ik echt wil hebben komen nog lang niet uit dus moet tussendoor toch iets te gamen hebben.
Was er een starfox op de SNES? Ik had hem volgens mij alleen op de N64, wel met zo'n rumble pack :P Ik hoop dat ze voor de tussentijd even zo'n Japanse jigsaw game vertalen, beetje puzzelen als ik in de trein zit. Er is net een nieuw deel uit met kattenfoto's, ook iets voor mijn vrouw dus. Maarja, volgens mij kan ik lang wachten totdat dat soort games hier komen.

Ik zoek ook nog een kaart spelletje, poker enzo. In Japan alweer bij deel 9, maar hier? Ho maar. Laat die Japanners nu eens van die simpele puzzelspellen vertalen zoals Kakuro's, jigsaws en kaart spelletjes. En een paar goede rpg's erbij in het Engels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:22:
[...]

Was er een starfox op de SNES? Ik had hem volgens mij alleen op de N64, wel met zo'n rumble pack :P Ik hoop dat ze voor de tussentijd even zo'n Japanse jigsaw game vertalen, beetje puzzelen als ik in de trein zit. Er is net een nieuw deel uit met kattenfoto's, ook iets voor mijn vrouw dus. Maarja, volgens mij kan ik lang wachten totdat dat soort games hier komen.

Ik zoek ook nog een kaart spelletje, poker enzo. In Japan alweer bij deel 9, maar hier? Ho maar. Laat die Japanners nu eens van die simpele puzzelspellen vertalen zoals Kakuro's, jigsaws en kaart spelletjes. En een paar goede rpg's erbij in het Engels!
Ik zag ergens op internet: Texas Hold'em Poker Pack & Sega Casino misschien kan je daar wat mee :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Als ik Mario Kart DS via de wifi verbinding over internet speel, kom ik af en toe tegenstanders tegen met figuurtjes die ik zelf niet kan kiezen? (zoals dat skeletje en een robotje)

[ Voor 4% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 29-08-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:05

Piggen

Lekker bakkie

Om die (Dry Bones en R.O.B.) te unlocken, moet je ver gekomen zijn in de singleplayer. Dat lijkt me vrij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:22:
Was er een starfox op de SNES? Ik had hem volgens mij alleen op de N64, wel met zo'n rumble pack :P
Ga jij eens even je mond spoelen met groene zeep ;) Star Fox was revolutionair destijds, omdat het 3D graphics had. Van die mooie grote polygonen. Zoiets was het nieuwste van het nieuwste toen der tijd. Bovendien was het ook nog eens een geweldige game. Star Fox 64 (Lylatwars) was ook fantastisch. Op de Cube ging het echter goed mis...

edit: Leuk kado-ideetje voor de vriendin nodig? Een roze DS Lite niet genoeg? Dan is er nu een oplossing! De DS Lite Swarovski. :P

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/nintendo_ds_lite03.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 30-08-2006 02:47 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:58

NetAmp

"for indoor use only"

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:22:[...]Ik zoek ook nog een kaart spelletje, poker enzo. [...]
Misschien is dit iets voor je: "42 Spel Klassiekers introduceert al je favoriete bord-, tafel- en kroegspellen op de Nintendo DS, zodat je deze met iedereen kunt spelen.
[...]
Inclusief 42 spelklassiekers, zoals schaken, dammen, darts, poker, backgammon, bridge, biljart en bowlen.
" _/-\o_
Verkrijgbaar vanaf 29/09/06

Die ga ik zelf zeer waarschijnlijk wel kopen als-ie uit is :*)
Captain N schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:57: [...] Leuk kado-ideetje voor de vriendin nodig? Een roze DS Lite niet genoeg? Dan is er nu een oplossing! De DS Lite Swarovski. :P
Echt iets voor Paris Hilton? Maar ik vind de kleur niet mooi... liever DS Lite zonder bling-bling :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Klopt het eigelijk al dat er een engelstalige versie van starfox uit is? ik zag hem toevallig net op cdwow staan aangezien ik opzoek ben naar een nieuwe DS game. Vraag me alleen af of deze game leuker is dan MPH.

http://www3.cd-wow.nl/det...ct_code=386832&subcat=nds
Starfox is in America uit... dus nog niet in nederland leverbaar. Op vakantie heb ik het spel gechecked. Het is een erg mooi spel dat goed gebruik maakt van de mogelijkheden van de DS.
Het is eigelijk de oude SNES starfox in een nieuw jasje met een RTS element ingebakken.
Het lijkt derhalve veel op Starfox 2 welke nooit is uitgekomen voor de SNES.
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:18:
Als ik Mario Kart DS via de wifi verbinding over internet speel, kom ik af en toe tegenstanders tegen met figuurtjes die ik zelf niet kan kiezen? (zoals dat skeletje en een robotje)
Die extra figuurtjes (en ook extra carts) kun je in 1P mode vrij spelen. Gewoon dus wat offline racen. Echt voordeel heb je er online niet mee.

[ Voor 50% gewijzigd door mbooij op 30-08-2006 11:33 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starfox is in America uit... dus nog niet in nederland leverbaar
Dat wist ik al, die op cdwow zal wel een import versie zijn. NSMB had ik daar ook gekocht en die was ook US. Het klinkt wel vet dus ik ga hem denk kopen. Weet je toevallig of je een tijdje met de game bezig bent of dat je het in een paar uit uit hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:07:
[...]

Dat wist ik al, die op cdwow zal wel een import versie zijn. NSMB had ik daar ook gekocht en die was ook US. Het klinkt wel vet dus ik ga hem denk kopen. Weet je toevallig of je een tijdje met de game bezig bent of dat je het in een paar uit uit hebt?
Vergeleken met de starfox voor de N64 en de SNES vond ik em best moeilijk aangezien je strategische keuzes moet maken wat ik in Starfox niet gewend ben. Ik denk dat je er zo enkele weken mee zoet bent. Ook de "spelen via internet" optie zal de levensduur van de game verlengen.
Deze heb ik echter nog niet kunnen testen. Zodra de game in europa uit is weten we hier meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OKe dan ga ik hem denk maar kopen. Alleen kon je US en EU versies toch niet samen laten werken via LAN? voor wifi maakte het niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Was niet alles voor de DS regio-vrij dan?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:24:
OKe dan ga ik hem denk maar kopen. Alleen kon je US en EU versies toch niet samen laten werken via LAN? voor wifi maakte het niet uit?
Nee, het lukte mij iig niet om met m'n US NSMB tegen een EUR NSMB te lannen, heel matig vond ik dat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:03

Smoke

Maverick Reploid

Erasmo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:42:
Was niet alles voor de DS regio-vrij dan?
Vrijwel alles. Alleen bij sommige games kun je tussen de verschillende regios niet multiplayeren. Bij Animal Crossing bijvoorbeeld is het onmogelijk om met een Japanse speler te spelen, en bij Advance Wars DS is multiplayer tussen bijvoorbeeld een EU en een US versie onmogelijk.

Ik heb zelf ook ondervonden dat Megaman Battle Network 5 Double Team DS niet werkt met de GBA MMBN spellen als deze van een andere regio zijn(Heb MMBN1-3 en 5 in Europese versie, 4 in US versie, en met mijn US versie van MMBN5DTDS kan ik alleen MMBN4 zien)

Ik heb gisteren zelf eindelijk maar eens een DS Lite gekocht, en ben er zeer tevreden mee. Een duidelijke verbetering tov de gewone DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De FFIII bundel is uitverkocht in Japan (FFIII + FFIII edition DS Lite), en gaat nu op de 2e hands markt als zoete broodjes over de toonbank... voor 500$!

Bron.

edit: Dit verklaart wel waarom ze uitverkocht zijn. En dit is dus van alle consoles de tien meest verkochte games, niet alleen van de DS! :*)

01 NDS FF3 - 503.051 / NEW
02 NDS NEW SMB - 65.556 / 2.901.264
03 NDS Rune Factory - 42.210 / NEW
04 NDS Brain Age 2 - 41.784 / 3.073.195
05 NDS Cooking Navi - 37.326 / 384.045
06 NDS Tamagotchi 2 - 30.504 /430.933
07 NDS Mario Basketball 3on3 - 30.355
08 NDS Animal Crossing WW - 30.023 / 3.149.131
09 NDS Brain Age - 22.866 / 2.736.150
10 NDS English Training - 17.465

En nog een leuke scan van Sim City 3000

[ Voor 55% gewijzigd door Captain N op 31-08-2006 07:33 ]

Mijn foto's op Flickr.

• seamus21
Iemand enig idee waar Castlevania Dawn of Sorrow nog te koop is :? Mag winkel of online. Alleen een engelstalige versie. In Utrecht is hij nergens meer te koop.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:43
woei, die screenshots zien er erg leuk uit... hopen dat hij snel in USA (import) Europa beland, want Japans was niet mijn sterkste vak.

Hij zou eind dit jaar in Japan moeten komen, ergens in februari in de rest (?). Raar dat EA zelf niets (of ik ben blind) op de engelstalige sites heeft staan.

Verwijderd

RiCk schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 08:42:
[...]

woei, die screenshots zien er erg leuk uit... hopen dat hij snel in USA (import) Europa beland, want Japans was niet mijn sterkste vak.

Hij zou eind dit jaar in Japan moeten komen, ergens in februari in de rest (?). Raar dat EA zelf niets (of ik ben blind) op de engelstalige sites heeft staan.
Wat is er leuk aan opnieuw simcity 3000 te spelen?

Behalve dan dat je em mee kan nemen.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:43
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:19:
[...]

Wat is er leuk aan opnieuw simcity 3000 te spelen?

Behalve dan dat je em mee kan nemen.
Nou, het blijft redelijk leuk, en Mario speel je ook zo uit....

Verwijderd

RiCk schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:29:
[...]

Nou, het blijft redelijk leuk, en Mario speel je ook zo uit....
ja ok. mijn punt is. ik hoef geen pc spellen of remakes van een spel op een ds te spelen als het geen toegevoegde waarde heeft.

En dat je het mee kan nemen heeft enkel voor een paar spellen zo een toegevoegde waarde dat ik het nuttig vind dat er een remake op de ds uitkomt.

simcity speel ik bijvoorbeeld liever uren op de pc met een muis.
en om nou oude brij uit de vriezer te halen en op te warmen. zo voelt simcity 3000 ds aan.

(op het eerste gezicht)

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:31:
[...]

ja ok. mijn punt is. ik hoef geen pc spellen of remakes van een spel op een ds te spelen als het geen toegevoegde waarde heeft.

En dat je het mee kan nemen heeft enkel voor een paar spellen zo een toegevoegde waarde dat ik het nuttig vind dat er een remake op de ds uitkomt.

simcity speel ik bijvoorbeeld liever uren op de pc met een muis.
en om nou oude brij uit de vriezer te halen en op te warmen. zo voelt simcity 3000 ds aan.

(op het eerste gezicht)
Het mooie is juist dat de DS vanwege zijn touchscreen veel pc games voor het eerst mobiel beschikbaar kan maken. Een PDA bied techinisch de zelfde mogelijkheden al zijn er minder hardware toetsen. Echter is de support hiervan minimaal en komen er dus weinig goede games voor uit.
Ik hoop ook dat ScummVM binnenkort goed gaat werken icm Supercard zodat we de lucasarts games ook eens op de DS kunnen proberen (met talkie).

Verwijderd

seamus21 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 08:09:
Iemand enig idee waar Castlevania Dawn of Sorrow nog te koop is :? Mag winkel of online. Alleen een engelstalige versie. In Utrecht is hij nergens meer te koop.
Ik heb em een maand geleden bij Bol.com besteld, en na anderhalve week had ik em binnen.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Mijn ouders hebben voor mij een USA Ds lite gekocht, echter werkt die accu op 110 volt, waar kan ik ergens een goedkope 110 naar 230 volt adapter kopen?

Bijv dit op ebay? http://cgi.ebay.nl/NEW-Ni...00837QQrdZ1QQcmdZViewItem
Alleen dan uit een nederlandse winkel

Edit 2: is dit wat? http://cgi.ebay.nl/Multiv...goryZ100837QQcmdZViewItem

Edit 3: k heb die 2e van ebay maar gekocht, k zag dat ze dezelfde verkopen bij lik-sang en daar waren goede ervaringen ermee :)

Dus als me ouders over weekje thuis zijn, zullen jullie me hier veel zien vertoeven 8)

[ Voor 74% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 31-08-2006 11:28 ]

Ps4/switch gamer

• F4T4L_3RR0R
230 Volt laders voor de Nintendo DS kan je bijna overal kopen, ik heb ze zien liggen bij de Media Markt, E-Plaza, Bart Smit en Dixons. (ik geloof van het merk Big Ben)

Linkje toegevoegd:

Dixons

• Icelus
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:03:
Mijn ouders hebben voor mij een USA Ds lite gekocht, echter werkt die accu op 110 volt, waar kan ik ergens een goedkope 110 naar 230 volt adapter kopen?

Bijv dit op ebay? http://cgi.ebay.nl/NEW-Ni...00837QQrdZ1QQcmdZViewItem
Alleen dan uit een nederlandse winkel

Edit 2: is dit wat? http://cgi.ebay.nl/Multiv...goryZ100837QQcmdZViewItem

Edit 3: k heb die 2e van ebay maar gekocht, k zag dat ze dezelfde verkopen bij lik-sang en daar waren goede ervaringen ermee :)

Dus als me ouders over weekje thuis zijn, zullen jullie me hier veel zien vertoeven 8)
Heb dezelfde adapter, werkt prima (sommige gameshops importeren ze ook).
Kun je je ouders nog op dode pixels laten controleren? (Dan kunnen ze 'm misschien nog ruilen in dat geval).

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nee, ze zijn nogal n00bs op gebied van dode pixels enzo vrees ik 8)7
Maar goed, dat risico neem ik dan maar :)
Ik heb er echt zin in om erop te spelen!
Dan natuurlijk nog wel
- beschermtasje
- Screenprotector
- mario kart
- brain training
- animal corssing
- Castlevania
- Metroid
- Phoenix Wright
- Advance wars

Ben echter maar arme student :'( dus k zal het maar niet allemaal in 1 keer aanschaffen, ik wil namelijk de Wiiiiiiiii ook nog kopen bij launch met twee spellen erbij!

Ps4/switch gamer

Verwijderd

NetAmp schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:07:
[...]
Misschien is dit iets voor je: "[i]42 Spel Klassiekers introduceert al je favoriete bord-, tafel- en kroegspellen op de Nintendo DS, zodat je deze met iedereen kunt spelen.
Die koop ik zeker! Had hem toevallig zelf ook gezien op de site van Nintendo Nederland. Ziet er mooi uit.

En sim city 3000? _/-\o_ _/-\o_

Wat een top apparaat is het ook, sim city, mijn dag kan niet meer stuk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Brain Training voor €23,99 en Mario & Luigi Partners in Time voor €27,20 besteld *O*
En Need for Speed Underground 2 tweedehands in de winkel gekocht voor een tientje.. wel geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:56:
Net Brain Training voor €23,99 en Mario & Luigi Partners in Time voor €27,20 besteld *O*
En Need for Speed Underground 2 tweedehands in de winkel gekocht voor een tientje.. wel geinig :)
Waar?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Heeft iemand ervaring met zo'n tasje waar je de DS Lite in kan laten zitten tijdens het spelen? (ik heb ze bij E-Plaza zien liggen)

Veroorzaakte het transparante plastic geen krassen?
Sluit de DS Lite wel goed wanneer je het tasje met DS en al dichtklapt?
Is het mogelijk om de stylus in de DS Lite en spellen in slot 1 en slot 2 te kunnen steken wanneer de DS Lite opgeborgen is in het tasje?

Alvast dank.

[ Voor 20% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 01-09-2006 10:40 . Reden: Extra vragen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Kan ik nou gewoon met een standaard ds lite op internet spelen?
of moet ik eerst een spel hebben die dat ondersteund? en dan krijg ik de optie om op internet te gaan? online spelen?

Of moet ik extra hardware kopen? snap er nog niet veel van!

Trouwens echt super die braintraining zelfs me vriendin is er verslaafd aan.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!

Heb je problemen om met je DS te verbinden naar een wireless netwerk? Stel je vraag dan in Spielerij - Problemen & Vragen