antec neohe voedingen aangepast?

Pagina: 1
Acties:

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 15:22
Ik was van plan om een antec neohe 550W voeding te kopen met een asus moederbord.
Nu las ik op internet en in het GOT forum ( topic van januari dit jaar) dat deze voeding veel problemen had met asus moederborden.
Inmiddels is het bijna augustus en vroeg ik me af of dit nog steeds zo is of dat Antec de voeding misschien heeft aangepast?
Als ze dat niet gedaan hebben, lopen ze toch een hoop (asus) klanten mis lijkt me.

Verwijderd

Ja, dit hebben ze gedaan, je kan het ook heel simpel checke om naar de ID te kijken

• jenk
misschien domme vraag, maar wat bedoel je met ID checken?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 16:24

Just_I

What did you just say?

In de FAQ van Antec zelf staat het volgende:
Are there compatibility issues between ASUS motherboards and Neo HE power supplies?

We have received multiple reports of such issues, and ASUS and Antec technical teams have been able to confirm the existence of a random problem. If you believe you have encountered this incompatibility, please do the following:
1. Update your motherboard BIOS to the latest version. This step solves the incompatibility problem in a majority of cases.
2. If you have successfully updated your BIOS and still encounter the compatibility issue, please contact Antec Customer Support for a replacement power supply unit that has implemented a fix for the "ASUS motherboard problem."
Oftewel, met een BIOA update zou het probleem weg moeten zijn en zo niet krijg je een nieuwe voeding waarbij het probleem al gefixed is. Hieruit concludeer ik dus dat de nieuwere voedingen het probleem niet meer hebben.

Wat Stervis dus (denk ik) bedoeld is dat de product ID code van de voeding boven een bepaald nummer al voorzien is van de fix.

[ Voor 7% gewijzigd door Just_I op 29-07-2006 14:29 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Toch wel het product ID he? Dacht ik al, maar wist niet zeker :P

• jenk
Volgens Salland bestaat het probleem nog steeds en word deze voeding niet geadviseerd in combinatie met Asus moederborden.

Verwijderd

Dat zou aardig lomp zijn, ik heb zelf gelezen dat dit probleem alleen met eerdere revisies op komt dagen, maar niet met de nieuwere, en het probleem bestaat ook alleen maar de 550w, je kan net zo goed een stukje lager gaan.
Pagina: 1