Ik heb het hier niet over de blauwe router maar over het grijze model dat bij Versatel (nu Tele2) gebruikt wordt:
Bij Xp pro en Vista loopt de installatie telkens na ongeveer 20 min vast...
10 min later komt de pc plots weer tot leven, en blijkt dat de hardware succesvol geinstalleerd is,
maar de verbinding is niet ingesteld, en dus kan ik niet inbellen !
Manueel de verbinding instellen lukt niet !
Het rare is dat het installeren bij Xp home en Win 2000 wel vlot na 4-5min beeindigd wordt,
en de ADSL verbinding automatisch ingesteld wordt !
Aangezien ik bij het beeindigen van de installatie van Vista al direct moet activeren kan ik de drivers alleen maar installeren via de safe mode... kan het misschien ook daaraan liggen ?
(iemand een methode om de acivatie nog uit te stellen ??? neeh, 'ask me later' staat niet in het
venster dat ik te zien krijg )

Bij Xp pro en Vista loopt de installatie telkens na ongeveer 20 min vast...
10 min later komt de pc plots weer tot leven, en blijkt dat de hardware succesvol geinstalleerd is,
maar de verbinding is niet ingesteld, en dus kan ik niet inbellen !
Manueel de verbinding instellen lukt niet !
Het rare is dat het installeren bij Xp home en Win 2000 wel vlot na 4-5min beeindigd wordt,
en de ADSL verbinding automatisch ingesteld wordt !
Aangezien ik bij het beeindigen van de installatie van Vista al direct moet activeren kan ik de drivers alleen maar installeren via de safe mode... kan het misschien ook daaraan liggen ?
(iemand een methode om de acivatie nog uit te stellen ??? neeh, 'ask me later' staat niet in het
venster dat ik te zien krijg )
[ Voor 6% gewijzigd door Ward Vr op 29-07-2006 12:25 ]