Toon posts:

Help : mijn webhost is uit de lucht !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanmorgen is mijn website, en alle features onbereikbaar. Pas op maandagmorgen kan het euvel verholpen worden......! Kan ik snel een mirrorsite opbouwen ? Wie kan me vertellen hoe?
Ik heb DSL : kan ik eventueel snel zelf een webserver in elkaar zetten ? En...hoe kom ik aan
de toegang tot mijn domeinnaam ?

bij voorbaat dank voor hulp !

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Lekkere webhost. Als je bij de dnsrecords kan dan kun je het inderdaad tijdelijk ergens anders neerzetten, maar als je webhost dat regelt dan houdt het op.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:33
kan je doen ja, maar is de moeite niet waard denk ik ;)

Je moet bij je DNS paneel komen, en dan kan je je thuis IP opgeven. Dan in je router poort 80 doorsturen naar het interne IP van de pc die je als server wilt gebruiken. En dan op die PC je website zetten met een webserver.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Welke hoster gaat het eigenlijk ?

En een hosting die 'pas maandag' iets kan regelen... Tja...

En zelf 'aan je domain name kunnen' lijkt me ook niet mogelijk, ik veronderstel dat je hoster de registrar is... En aangezien je zegt dat alles plat ligt zal een eventueel control-panneltje ook niet meer beshcikbaar zijn..

Maw. je bent screwed... Zeer professionele service van dat bedrijf...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 11:38 ]

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-02 04:01
Het kan wel, maar tegen de tijd dat je dns records geupdate zijn is die storing al weer voorbij :P
en dan kun je de dns weer terug zetten zodat je eigenlijk nog langer offline bent.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:33:
Sinds vanmorgen is mijn website, en alle features onbereikbaar. Pas op maandagmorgen kan het euvel verholpen worden......!
Waar host jij je site? Belachelijk dat ze pas maandag de boel gaan fixen
Kan ik snel een mirrorsite opbouwen ?
als je dit vraagt, is het antwoord: nee
Wie kan me vertellen hoe?
Dit hangt van veel zaken af: heb je de site op een eigen domeinnaam staan, staat de domeinnaam in de DNS van de pruts-hoster, hoe staat de DNS ingesteld etc.
Ik heb DSL : kan ik eventueel snel zelf een webserver in elkaar zetten ?
Ja, daar zijn kant en klare pakketen voor (bijvoorbeeld Apache)
En...hoe kom ik aan
de toegang tot mijn domeinnaam ?
Waar is mijn andere sok gebleven? Met de info die je ons geeft, kunnen wij niets. Mijn vraag is hetzelfde: jij kan ook geen antwoord geven op mijn vraag, want ik geef te weinig info.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1