Toon posts:

Verplaats Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
EDIT: Opgelost .. Topic mag gesloten worden ..

Hallo

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe hardeschijf
-intern
-Western Digital
-250 gig
-7200 rpm
( geen idee of dit iets met mijn probleem te maken heeft )

Ik heb dingen gedownload uitgepakt en netjes weggezet
Nu zet ik zojuist alles over in een nieuwe map en als ik nu in de nieuwe map de mappen probeer te openen geeft hij de volgende fout aan ..

Afbeeldingslocatie: http://www.laagtevrees.nl/prob.jpg

Dit gebeurde me 1 week geleden ookal met een cd'tje
Deze mappen zijn 0 kb groot maar de hardeschijf word er niet leger van ..
Ik kan de mappen niet openen.. niet weggooien ..

Waar zijn mijn bestanden ? is dit op te lossen ?
De mapopties staan op *Alleen lezen *
Het vreemde is dat ik 15 minuten geleden de mappen nog kon openen maar sinds ik ze in een nieuwe map heb gezet werkt het ineens niet

Bedankt voor de aandacht

Groeten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 03:37 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoe had je het dan opgelost? Wel zo handig te weten voor de naslag :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had geen rechten om de map te openen .. geen idee waarom maar toen ik hetvolgende deed lukte het :)

Oplossing
U kunt dit probleem oplossen door het eenvoudig delen van bestanden uit te schakelen en uzelf op te geven als eigenaar van de map: 1. Ga als volgt te werk om het eenvoudig delen van bestanden uit te schakelen: a. Klik op Start en klik op Deze computer.
b. Klik in het menu Extra op Mapopties en open het tabblad Weergave.
c. Schakel onder Geavanceerde instellingen het selectievakje Eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen) uit en klik op OK.

2. Klik met de rechtermuisknop op de map waarvan u de eigenaar wilt worden en klik op Eigenschappen.
3. Open het tabblad Beveiliging en klik op OK in het beveiligingsbericht (als dit wordt weergegeven).
4. Klik op Geavanceerd en open het tabblad Eigenaar.
5. Klik in de lijst Naam op uw gebruikersnaam, Administrator als u bent aangemeld als Administrator of klik op de groep Administrators.

Als u de eigenaar wilt worden van de inhoud van de map, schakelt u het selectievakje Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen in.
6. Klik op OK.

Het volgende foutbericht kan worden weergegeven, waarbij map de naam is van de map waarvan u de eigenaar wilt worden:
U hebt geen machtiging om de inhoud van map map te lezen. Wilt u de machtigingen voor de map vervangen door machtigingen die u volledig beheer toekennen? Alle machtigingen worden vervangen als u op Ja klikt.
7. Klik op Ja.
8. Klik op OK en pas de machtigingen en beveiligingsinstellingen die u voor de map en de inhoud wenst, opnieuw toe.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:00

Wildfire

Joy to the world!

Blijft natuurlijk nog wèl de vraag waarom je eerst geen rechten had. Je weet zeker dat je helemaal niets met die map had gedaan, behalve het ooit aanmaken ervan?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe