Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PPC] QTEK 2020 (of andere PDA) vertalen naar NL

Pagina: 1
Acties:

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Hallo,
Ik heb een QTEK 2020 Pocket PC en erger me af en toe aan het Engels. Ik zou het fijn/leuk vinden als de teksten in de pda in het Nederlands zouden zijn. Nu heb ik enige (niet veel) ervaring met programmeren/hexeditors en vroeg mij af of het mogelijk zou zijn om bepaalde bestanden te bewerken om zo de taal te veranderen.

Weet iemand of dit mogelijk is en welke bestanden en programma's ik nodig heb om dat te doen?

Alvast bedankt!
Eduard

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je zou kunnen zoeken naar een nederlandse rom voor je pda. Dan is hij gelijk nederlands van top tot teen. Op xda developers kan je vast de goede rom vinden :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alle PDA's en Smartphones met Windows Mobile 2003 of eerder kan je helaas niet in het Nederlands krijgen. Momenteel is, dacht ik, Windows Mobile 5 de enigste met ondersteuning voor de Nederlandse taal

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De Motorola MPx200 (SmartPhone) werd anders wel geleverd met Mobile 2002 in het nederlands.

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Maar ik vroeg me dus af of het ook mogelijk was om zelf enige bestanden te bewerken, zodat de taal te veranderen is..?

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ekkoper schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:11:
Maar ik vroeg me dus af of het ook mogelijk was om zelf enige bestanden te bewerken, zodat de taal te veranderen is..?
Ik weet niet of het je met een PPC(Otek 2020) lukt, maar het is mensen wel gelukt een Motorola smartphone met WM 2003 deels nederlands te maken. Ik weet niet of deze methode transporteerbaar is na de PPC.

Link 1
Link 2
Pagina: 1