Spiegelen van beeld in game

Pagina: 1
Acties:

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:38
Met de zoekfunctie vind ik vrijwel alleen topics die gaan over het spiegelen van het beeld in een film.
Echter is dit geen oplossing voor mijn probleem.

Ik zoek een applicatie of instelling waarmee ik het beeld kan spiegelen terwijl ik in een game zit.
Het gaat hierbij om de game Blobby Volley die jullie wellicht kennen.

Op LAN-parties wil bijna iedereen links staan omdat iedereen daarop is ingespeeld.
Nou dacht ik dit probleem dus op te kunnen lossen door het beeld te spiegelen en de toetsen voor links en rechts te wisselen. Zo speelt het spel voor beiden alsof ze links staan.

Nu is mijn vraag: welke applicatie of instelling kan ervoor zorgen dat dit wordt bereikt of is het technisch gezien onmogelijk?

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Verwijderd

BSTNjitRam schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:01:
Met de zoekfunctie vind ik vrijwel alleen topics die gaan over het spiegelen van het beeld in een film.
Echter is dit geen oplossing voor mijn probleem.

Ik zoek een applicatie of instelling waarmee ik het beeld kan spiegelen terwijl ik in een game zit.
Het gaat hierbij om de game Blobby Volley die jullie wellicht kennen.

Op LAN-parties wil bijna iedereen links staan omdat iedereen daarop is ingespeeld.
Nou dacht ik dit probleem dus op te kunnen lossen door het beeld te spiegelen en de toetsen voor links en rechts te wisselen. Zo speelt het spel voor beiden alsof ze links staan.

Nu is mijn vraag: welke applicatie of instelling kan ervoor zorgen dat dit wordt bereikt of is het technisch gezien onmogelijk?
Mischien een stom idee, maar als je vanuit windows je scherm insteld, neemt die deze dan niet mee ingame ? Ik weet wel dat ik een 2007 dell scherm op zijn kop heb staan waar ik ook gewoon mee kan gamen..

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
software matig misschien in je videokaart drivers, of anders met een tooltje van een site als www.downloads.com www.tucows.com of www.majorgeeks.com

Dit is trouwens dus niet de bedoeling he

http://specs.tweak.to/12504

• BSTNjitRam
Had beter het vorige topic kunnen bumpen ja

Maar in dat topic kreeg ik ook al geen echte antwoorden.

@70373R
Hoe stel je je scherm dan op de kop in?
Ik vind het nergens, niet in Windows, niet in de drivers...

@Autodidact
Kan je dan eens een voorbeeld geven van hoe het zou moeten?
Ik heb alles doorzocht, vind wel progjes die films etc kunnen spiegelen maar daar heb ik dus niets aan.
Ultramon zou een oplossing zijn maar daar staat iets heel anders beschreven onder "mirroring" namelijk hetzelfde laten zien op 2 schermen.

Ik heb al veel replies gezien van mensen die menen dat het in de drivers kan maar dan ook echt alleen de reply "volgens mij kan het in de drivers". Aangezien ik in het vorige topic al heb aangegeven het hele drivermenu heb uitgeplozen kan ik het dus niet vinden. Dus welke optie zie ik over het hoofd?

BVD!

[ Voor 5% gewijzigd door BSTNjitRam op 28-07-2006 22:31 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ten eerste zie ik nergens wat voor videokaart je hebt en over welke drivers we dus praten. Dat is toch wel belangrijke informatie.
Zoals autodidact al aangeeft is het inderdaad niet de bedoeling om nog een topic over hetzelfde probleem aan te maken. Posts van jezelf of anderen terug vinden is niet zo moeilijk. Je kunt deze gewoon vinden in je Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/myreact.gif MyReact of natuurlijk de MyReact van de user waar je een reactie van zoekt.
Als je niet weet hoe het forum in elkaar steekt stel ik voor dat je even een kijkje neemt in de Survival Guide. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ultraman op 28-07-2006 22:38 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 11:46
In de nView drivers kan het in ieder geval. Bij Ati volgens mij niet.
Wat voor kaart heb je, en heb je de Windows drivers geïnstalleerd of de drivers van de fabrikant zelf?

Verwijderd

Volgens mijn is alleen een rotation mogelijk en geen spiegeling.. Ik kijk eens verder :)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Het spelletje is open source. Is het niet logischer om dit eens aan de developers voor te leggen in plaats van het via allerlei trucjes te proberen ?
Blobby forum @ sourceforge.net

• BSTNjitRam
Ik heb een Geforce 7800GS en gebruik de Forceware 81.98 drivers.

Rotation kom ik op voldoende plekken tegen maar dan staat het beeld dus op zijn kop.

Ik gebruik verder een Iiyama Prolite E435S mocht iemand daar nog een leuk trucje mee weten.

Blobby Volley is idd pasgeleden OpenSource geworden aangezien een stel Duitse Blobby-fans de code in handen hebben weten te krijgen. Het grote doel hiervan is het uitbrengen van een nieuwe Blobby versie waarin bugs verdwenen zijn en nieuwe mogelijkheden worden ingebouwd (het kiezen aan welke kant van het net je staat heb ik al aangedragen op dit forum).

Voor de komende LAN (augustus) heb ik dus echt een trucje nodig om hierin geen problemen te hebben :)

• BSTNjitRam
Iemand die nog een geniaal idee heeft waarmee het mogelijk is?

Of is er voor dit probleem gewoonweg geen oplossing mogelijk?

• BSTNjitRam
Laatste bump in de hoop dat iemand iets weet....

- 7800GS
- Iiyama Prolite E435S
- Windows XP
- Laatste Forceware drivers (91.31)

Ik vind het niet in de drivers,
UltraMon heeft de optie niet
Windows heeft de optie niet

Progjes die dit zouden moeten kunnen vind ik ook niet, dus als iemand het weet of wel zo'n progje kent... graag!

Pagina: 1