Allereerst goede avond.
Ik heb een severtje gekregen van kennis die bij een bedrijfje werkt. Ik kon deze wel gebruiken en anders deden ze hem weg en ze vroegen of ik der een wou hebben jah dus.
Het is een compaq proliant
Nou heb ik hem hier thuis mar ik krijg hem niet aan de praat.
Het is een pent 3, nog een slot processor. Er zijn 2 sloten vriend van me heeft net zon servertje, ook gekregen daar zitten 2 procs in kan hier ook maar die heeft er niet in gezeten daar ook niet.
1x 128mb geheugen.
1x 256mb geheugen.
2 harde schijven 1 van 9.1gb en 1 van 18.2 gb ultra scsi schijben 9.1+7200rpm 18.2 is 10000rpm
nou krijg ik deze foutmelding iedere keer als ik hem aan zet.
1611-I/Q Slot fan failure detected.
Critical Fan failure detected. System shutting down in 4 3 2
en dan gaat ie dus uit en start ie opnieuw op steeds hetzelfde.
Een grote fan draait gewoon.
wat heb ik geprobeerd.
linux cd derin kijke of ik kon booten geen resultaat.
het bios batterijtje deruit 5 min uit laten pc aanzetten zonder batterij. het zelfde
batterijtje derin pc aan nog steeds het zelfde.
de fan op andere aansluiting, Fan nog present als melding dan het zelfde.
Fan niet aansluiting Fan not present dan hetzelfde.
in de bios proberen te komen is ook niet gelukt krijg ook een keybord error.
ik hoop dat iemand nog ideen heeft mij lukt het niet. anders moet ie helaas nog weg. Ik weet niet wanneer de systeembeheerder terug is die ken ik namelijk niet en volgens mij heeft ie vakantie anders ging ik het daar wel vragen maandag. Maar ik kom er liever zelf uit thuis.
alvast bedankt, hoop dat het bericht niet al te onduidelijk is.
Ik heb een severtje gekregen van kennis die bij een bedrijfje werkt. Ik kon deze wel gebruiken en anders deden ze hem weg en ze vroegen of ik der een wou hebben jah dus.
Het is een compaq proliant
Nou heb ik hem hier thuis mar ik krijg hem niet aan de praat.
Het is een pent 3, nog een slot processor. Er zijn 2 sloten vriend van me heeft net zon servertje, ook gekregen daar zitten 2 procs in kan hier ook maar die heeft er niet in gezeten daar ook niet.
1x 128mb geheugen.
1x 256mb geheugen.
2 harde schijven 1 van 9.1gb en 1 van 18.2 gb ultra scsi schijben 9.1+7200rpm 18.2 is 10000rpm
nou krijg ik deze foutmelding iedere keer als ik hem aan zet.
1611-I/Q Slot fan failure detected.
Critical Fan failure detected. System shutting down in 4 3 2
en dan gaat ie dus uit en start ie opnieuw op steeds hetzelfde.
Een grote fan draait gewoon.
wat heb ik geprobeerd.
linux cd derin kijke of ik kon booten geen resultaat.
het bios batterijtje deruit 5 min uit laten pc aanzetten zonder batterij. het zelfde
batterijtje derin pc aan nog steeds het zelfde.
de fan op andere aansluiting, Fan nog present als melding dan het zelfde.
Fan niet aansluiting Fan not present dan hetzelfde.
in de bios proberen te komen is ook niet gelukt krijg ook een keybord error.
ik hoop dat iemand nog ideen heeft mij lukt het niet. anders moet ie helaas nog weg. Ik weet niet wanneer de systeembeheerder terug is die ken ik namelijk niet en volgens mij heeft ie vakantie anders ging ik het daar wel vragen maandag. Maar ik kom er liever zelf uit thuis.
alvast bedankt, hoop dat het bericht niet al te onduidelijk is.