Hoi, ik wil graag waterkoeling in mijn pc bouwen. Ik ben van plan de meeste onderdelen bij het Duitse bedrijf Aqua-Computer kopen omdat ze hier ook waterblokken verkopen voor de harde schijf, het intern geheugen en de spanningvervormers (die dingen op het mobo, ik wwet niet precies hoe ze heten). En ze verkopen er o.a. de aquaro, die me erg handig lijkt. maar ik ben nog op zoek naar de juiste opstelling van alles. Er komen een CPU-, een chipset-, een RAM-, een HDD- en een spanningvervormer-koelblok in en ook nog 2 videokaart-koelers, een reservoir een 3 x 120mm radiator en één of twee pompen.
De volgorde voor de opstelling die ik in gedachten had was: radiator-reservoir-pomp-cpu-gpu1-gpu2-nb-ram-spaningvervormer-harddiscs-radiator
heeft iemand een beter idee? ik kan eventueel ook twee circuits aanleggen die samenkomen in het reservoir.
alvast bedankt, groetjes Tha Ra
De volgorde voor de opstelling die ik in gedachten had was: radiator-reservoir-pomp-cpu-gpu1-gpu2-nb-ram-spaningvervormer-harddiscs-radiator
heeft iemand een beter idee? ik kan eventueel ook twee circuits aanleggen die samenkomen in het reservoir.
alvast bedankt, groetjes Tha Ra