Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Ik heb net 1x mijn wachtwoord opgegeven. dit was volgens het systeem foutief. Direct daarna het zelfde (goede ww) opgegeven.

Bang rode tekst User blocked.

Postbank heeft policy gewijzigd dat je password na 45 dagen moet vervangen. Kan inkomen dat dit veiliger is. Nu bel ik op naar hun. of ik een recovery kan krijgen. Nee meneer u moet 5 werkdagen wachten..

Sorry hoor maar dit is bullshit.

Je kan de Tan codes naar je mobieltje laten sturen. maar een nieuw wachtwoord opvragen via je Tan code, username en eventuel je GIRO nummer kan niet..

Moet ik nu speciaal naar de postkantoor lopen om betalingen er uit te gooien..
kortom... K.U.T. service!!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Dus het was wel goed geweest als iedere idioot die je username weet je password kan laten resetten door de telefoon. :? Persoonlijk heb ik het liever zo.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nog nooit gehad dat mijn wachtwoord het na 45 dagen niet deed. Is dat nieuw?
De Girofoon bestaat ook nog, scheelt je een uitje naar het (gesloten) postkantoor ;)
AtleX schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:27:
Dus het was wel goed geweest als iedere idioot die je username weet je password kan laten resetten door de telefoon. :? Persoonlijk heb ik het liever zo.
Het kan ook anders, dat je NA het inloggen je wachtwoord moet veranderen.

[ Voor 50% gewijzigd door Marzman op 28-07-2006 19:31 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:55

ThaHandy

Discovery Channel

stap over naar de rabobank :) een heel hoop minder zorgen :)

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 28-07-2006 19:33 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:35
To_Tall schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:24:
Ik heb net 1x mijn wachtwoord opgegeven. dit was volgens het systeem foutief. Direct daarna het zelfde (goede ww) opgegeven.
Dan heb je dus meerdere keren toch het verkeerde wachtwoord opgegeven. En dan moet je gewoon ff wachten. Boeiend?
Marzman schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:30:
Ik heb nog nooit gehad dat mijn wachtwoord het na 45 dagen niet deed. Is dat nieuw?
De Girofoon bestaat ook nog, scheelt je een uitje naar het (gesloten) postkantoor ;)
[...]

Het kan ook anders, dat je NA het inloggen je wachtwoord moet veranderen.
Zo werkt het ook; de topicstarter heeft gewoon 3 fouten gemaakt. Als je wachtwoord verloopt hoef je namelijk niet 5 dagen te wachten maar kan je direct je wachtwoord wijzigen.

[ Voor 44% gewijzigd door Ramon op 28-07-2006 19:36 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 00:02

TweakBoy

---

To_Tall schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:24:

Bang rode tekst User blocked.

Postbank heeft policy gewijzigd dat je password na 45 dagen moet vervangen. Kan inkomen dat dit veiliger is. Nu bel ik op naar hun. of ik een recovery kan krijgen. Nee meneer u moet 5 werkdagen wachten..

Sorry hoor maar dit is bullshit.

Je kan de Tan codes naar je mobieltje laten sturen. maar een nieuw wachtwoord opvragen via je Tan code, username en eventuel je GIRO nummer kan niet..

Moet ik nu speciaal naar de postkantoor lopen om betalingen er uit te gooien..
kortom... K.U.T. service!!!
dat blockeren gaat niet na 2x foutief je ww opgeven.... ik vul het soms wel 3 - 4x fout in en wordt nog niet geblokkeerd.. (gelukkig :p ) ..

en over dat na 45 dagen vervangen van je wachtwoord: dat is enkel wanneer je voor het eerst mijnpostbank.nl gebruikt ... na aanmelding .. 45 dagen erna moet je een nieuwe hebben gemaakt ... en sinds dit jaar (meen vanaf april) moet iedereen elke 3/6 maanden of zo een nieuwe maken..

---

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Sja, als dit de manier is waarop het bij de Postbank werkt heb je het maar te accepteren. Wil je dat niet, kijk dan eens of een andere bank een voor jou beter systeem hanteerd :)

Verder zie ik niet echt een discussie in je startpost, wel een grote rant richting Postbank en dat alleen is onvoldoende voor een topic in WI :)

Dus pak een Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/SmartDoDo/likijsjerecht.gif, puf uit en accepteer dat het zo werkt of zoek een alternatief.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.