Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
daar zijn wel progsels voor maar je kan ook gewoon wat betere media kopen dan het je er ook geen last van
probeer eens verbatim bv, iets duurder maar goede kans dat het feilloos afspeelt
Ook die Verbatims heb ik op advies van collega's getest, maar zelfde (overigens wel minder) probleem.StuiTeR schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:16:
daar zijn wel progsels voor maar je kan ook gewoon wat betere media kopen dan het je er ook geen last vanprobeer eens verbatim bv, iets duurder maar goede kans dat het feilloos afspeelt
[ Voor 3% gewijzigd door theezeefje op 28-07-2006 19:26 ]
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Kun je eens precies aangeven welk type je hebt en met welke software je werkt?
Eigenlijk zou je op 16 speed fatsoenlijke CD's moeten kunnen branden trouwens.
Naast Verbatim zijn er ook andere merken uitstekende schijfjes te koop (voorbeeld)
Ik lees namelijk in de specs van de LG GSA-4167B o.a. het volgende:
Check anders eens met CDSpeed welke snelheden ondersteund worden.
Eigenlijk zou je op 16 speed fatsoenlijke CD's moeten kunnen branden trouwens.
Naast Verbatim zijn er ook andere merken uitstekende schijfjes te koop (voorbeeld)
Ik lees namelijk in de specs van de LG GSA-4167B o.a. het volgende:
Als het software gebonden is probeer dan een een paar freeware tooltjes : Burnatonce, BurrrnCD-R 4x, 8x, 16x (CLV), 24x, 32x, 40x, 48x (ZCLV)
Check anders eens met CDSpeed welke snelheden ondersteund worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Henk007 op 28-07-2006 19:42 ]