ik heb nog geen ervaring met php en mysql (wel met visual en html) maar wil dat bij deze leren.
wat ik wil hebben is het volgende:
reeds aanwezig:
sme linux router met apache/php/mysql
server heeft een netwerkschijf waar alle gebruikers bij kunnen vanuit het netwerk.
nu wil ik een site op de server zetten waar gebruikers kunnen inloggen en in hun eigen folder terecht komen. Ik wil geen standaard fileupload, maar een explorer achtig scherm waar gebruikers gewoon hun bestanden naar kunnen slepen.
zijn hier standaard methoden voor? kan iemand mij opweghelpen?
hoe noem je zoiets dergelijks, dan kan ik misschien een script van hotscripts halen..
webfolders zijn volgens mij iets anders dan wat ik bedoel..
(volgens mij zit ik in het verkeerde forum en moet deze naar programming en scripting.. kan admin dat veranderen?)
wat ik wil hebben is het volgende:
reeds aanwezig:
sme linux router met apache/php/mysql
server heeft een netwerkschijf waar alle gebruikers bij kunnen vanuit het netwerk.
nu wil ik een site op de server zetten waar gebruikers kunnen inloggen en in hun eigen folder terecht komen. Ik wil geen standaard fileupload, maar een explorer achtig scherm waar gebruikers gewoon hun bestanden naar kunnen slepen.
zijn hier standaard methoden voor? kan iemand mij opweghelpen?
hoe noem je zoiets dergelijks, dan kan ik misschien een script van hotscripts halen..
webfolders zijn volgens mij iets anders dan wat ik bedoel..
(volgens mij zit ik in het verkeerde forum en moet deze naar programming en scripting.. kan admin dat veranderen?)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 18:31 ]