Toon posts:

windows cd

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

keb de cd van windows 98 gedownd maar kheb een probleemke, kweetnie wa die kerel met dit bedoeld:
PUT this KIT on Bootable CD in a folder named Win98.
Boot from CD and from DOS prompt go to that folder named by you (Win98) and type "Setup.exe"

oe doe je da juist? kverstaat nie :'(

grtz

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Na een paar keer lezen kan ik uit je verhaal opmaken dat je een illegale Windows CD hebt gedownload? In dat geval geldt:
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+ uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien.

* Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
* MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud.
* CD-covers.
* Fotorapportages.
* (Ster) reclames.
* GSM-Flashers.
* Hulp bij bovenstaande zaken hoef je eveneens niet te verwachten.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Maak een opstartbare cd en zet daar deze map op. Of brand een gewone cd en gebruik een bootdisk die je op www.bootdisk.com vindt.

Overigens is Windows 98 nu afgeschreven (niet meer ondersteund) en mag je geen illegale Windows-cd's gebruiken, zelfs niet als je een originele key hebt. Ik denk niet dat dit topic nog lang zal leven...

We are shaping the future

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien handig om even duidelijk uit te leggen wat je nou precies wilt doen en wat je probleem is (en dat ook even in correct NL hier neerzetten).

Over welke kit heb je het nu? en wat wil je daar mee doen?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je stelt hier een vraag over Warez, da's illegaal ;)

Maar ook vraag ik me af wat je met Win98 moet, download een leuke Linux-distributie ofzo ;)

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Waarom niet gewoon een fatsoenlijke CD downloaden? Op z'n minst BIN/CUE of ISO.

[ Voor 12% gewijzigd door Tanuki op 28-07-2006 18:19 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Verwijderd

Topicstarter
l0c4lh0st schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:19:
Waarom niet gewoon een fatsoenlijke CD downloaden? Op z'n minst BIN/CUE of ISO.
Kheb ook een andere versie in ISO, oe doe je dat met deze?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Fear123,

Welkom op GoT :)
Ik leg je even wat spelregels uit en daarna ga ik je topic dicht doen -
  • Alle topics op GoT moeten leesbaar zijn - plat vlaams uit den kempen of whatever hoort hier niet thuis en mag je weglaten :)
  • We verwachten van iedereen dat ze een goede topic titel kiezen die het topic kort en bondig omschrijft - ook eisen we de Windows versie in je topic titel
  • Illegale software wordt niet besproken op GoT
  • We verwachten eigen inzet van jou - wat heb je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan
  • We verwachten genoeg rand informatie om iets zinnigs te kunnen zeggen over je topic
Je topic voldoet daar niet aan en gaat dus dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.