Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Motorpiraat had net twee dagen zijn rijbewijs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ROTTERDAM - De politie heeft donderdagavond een motorpiraat aangehouden die nog maar twee dagen zijn rijbewijs had en sneller dan 200 kilometer per uur over de weg raasde. Samen met drie andere motorrijders viel hij op toen hij met hoge snelheid over de Europaweg (N15) door het Rotterdamse havengebied scheurde. De 24-jarige piraat uit Spijkenisse mocht zijn roze papiertje en zijn motor inleveren.

Het groepje motorrijders ging er vandoor toen het een surveillanceauto van de politie zag. De vier negeerden de agenten en reden met snelheden van boven de tweehonderd kilometer per uur weg. De groep splitste zich op het Stenen Baakplein. Uiteindelijk lukte het de politiemensen om de 24-jarige man op de Dijkweg in Hellevoetsluis tot stoppen te dwingen.
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=790113&c=14&rss

Wat ik me hierbij afvroeg is of de politie zo slim geweest is om ook even de namen te vragen van die 3 andere motorrijders.

Het is natuurlijk weer typisch Nederlands om die anderen lekker vrijuit te laten gaan.

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-11 20:51

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:41:
[...]

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=790113&c=14&rss

Wat ik me hierbij afvroeg is of de politie zo slim geweest is om ook even de namen te vragen van die 3 andere motorrijders.

Het is natuurlijk weer typisch Nederlands om die anderen lekker vrijuit te laten gaan.
Goh, lekker voorbarig en kortzichtig...

Denk jij echt dat die gasten er zonder kleerscheuren vanaf komen? Geloof mij maar dat ze in 99% van de gevallen of de kentekens, of de persoonsgegevens hebben of loskrijgen.

En ten tweede, zeker nog nooit op een motor gereden? Geen auto ( zeker geen TDI tje van de politie ) die een motor bij kan houden. Die rij je zo kwijt. Alleen zijn zij met meer, en betere communicatie onderling...

Het lijkt mee zeer sterk dat "die andere twee" vrijuit gaan...

Making an ass of myself since the 70's

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:26

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

meer dan de nummerborden hebben ze niet nodig om ze een bonnetje te geven (of voor de rechter te slepen :P )

oppakken en afvoeren dat soort gasten. Wil je racen, dan ga je maar naar zandvoort of assen

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Topicstarter
BlaTieBla schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:47:
meer dan de nummerborden hebben ze niet nodig om ze een bonnetje te geven (of voor de rechter te slepen :P )
Is dat zo? Je zou je dan bijna af gaan vragen waarom ze nog mensen aanhouden en niet gewoon schrijven, zonder allerlei gevaarlijke achtervolgingen.

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:51:
[...]

Is dat zo? Je zou je dan bijna af gaan vragen waarom ze nog mensen aanhouden en niet gewoon schrijven, zonder allerlei gevaarlijke achtervolgingen.
offtopic:
Nog nooit op motorforum geweest zeker...

De reden dat men iemand staande houdt, men meteen het rijbewijs en event. de motor in beslag kan nemen, en zelfs arresteren bij gevaarlijk weggedrag.

Dat gaat niet zo gemak met een briefje van het CJIB.

En aangezien 1 auto in dit geval, maar 1 motor achterna kan gaan ipv zich op te delen in 3, zal hij als eerste de lul zijn :)

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

aanhouding is inleveren, boete nasturen kost je je rijbewijs niet.

zo zat het dacht ik

blup

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:13
BlaTieBla schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:47:

oppakken en afvoeren dat soort gasten. Wil je racen, dan ga je maar naar zandvoort of assen
Ze weten het adres van de een, niet erg moeilijk om met een signalement te gaan posten bij het huis van de opgepakte man.... Politie is nou ook weer niet zo dom hoor...

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 13:35

Stoffel

Engineering the impossible

shaggy8675 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:54:
[...]

offtopic:
Nog nooit op motorforum geweest zeker...

De reden dat men iemand staande houdt, men meteen het rijbewijs en event. de motor in beslag kan nemen, en zelfs arresteren bij gevaarlijk weggedrag.

Dat gaat niet zo gemak met een briefje van het CJIB.

En aangezien 1 auto in dit geval, maar 1 motor achterna kan gaan ipv zich op te delen in 3, zal hij als eerste de lul zijn :)
Nee de reden is dat ze als ze je niet aanhouden nooit onomstotelijk kunnen bewijzen dat jij reed en dus je rijbewijs niet in beslag kunnen nemen. In dat geval krijg je voor iedere snelheidsovertreding, hoe grof ook, een schikkingsvoorstel thuisgestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
eendje schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:55:
aanhouding is inleveren, boete nasturen kost je je rijbewijs niet.

zo zat het dacht ik
OK er is dus blijkbaar wel een enorm verschil tussen aanhouden en constateren.

Je kan toch even 3 kentekens opvragen en 3 wagens oproepen om 5 minuten later voor de deur staan om het rijbewijs in te nemen danwel te eisen dat het zo snel mogelijk ingeleverd wordt danwel het simpelweg in de systemen ongeldig te maken?

Edit: OK, dan dus de eigenaar vragen wie reed en als hij dat niet wil zeggen ervan uitgaan dat hij zelf reed. Bovendien een boete geven voor achterhouden van informatie.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 18:02 ]

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

_-SToFFeL-_ schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:58:
[...]

Nee de reden is dat ze als ze je niet aanhouden nooit onomstotelijk kunnen bewijzen dat jij reed en dus je rijbewijs niet in beslag kunnen nemen. In dat geval krijg je voor iedere snelheidsovertreding, hoe grof ook, een schikkingsvoorstel thuisgestuurd.
Dat bedoelde ik ook :)

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:59:
[...]

Edit: OK, dan dus de eigenaar vragen wie reed en als hij dat niet wil zeggen ervan uitgaan dat hij zelf reed. Bovendien een boete geven voor achterhouden van informatie.
Mooi, dus als jouw zoon straks stiekem op jouw motor stapt om lekker een eindje te gaan rijden, mogen ze jou daarvoor verbaliseren?
Ook al ben je jezelf van geen kwaad bewust, hehe..mmhh...

Geweldig idee vind ik 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Shaggy op 28-07-2006 18:13 ]

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Achja :z

Gewoon altijd keihard ontkennen. Dan kan je een boete krijgen omdat het jouw voertuig is. Dan kost het maar wat geld, dat papiertje heb je toch nog altijd.
_-SToFFeL-_ schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:58:
Nee hoor. Je krijgt een brief om langs te komen bij de rechter. Daar krijg je dan een foto onder je ogen en wordt je gevraagd of je de bestuurder bent. Gewoon ontkennen, dan kunnen ze het RBW niet invorderen. Je hoeft namelijk niet mee te werken. De bewijslast is bij hun, niet bij jou. Het enige wat hun dan rest is de eigenaar van het voertuig verantwoordelijk te houden, dat is dan een boete voor de snelheidsovertreding.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:59:
Bovendien een boete geven voor achterhouden van informatie.
Je hoeft niet mee te werken.

[ Voor 91% gewijzigd door Chevy454 op 28-07-2006 18:22 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:41:
[...]
Nou, echt typisch Nederlands! :?

[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 28-07-2006 18:34 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
De politie kan ook niet alles en heeft zich ook te houden aan regels. Verder zullen ze echt wel doen wat ze kunnen hoor, ik snap niet dat mensen zoveel zitten te klagen, als het je niet bevalt hier, dan misschien maar emigreren ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door heracles op 28-07-2006 22:41 ]

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:43
shaggy8675 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:46:
En ten tweede, zeker nog nooit op een motor gereden? Geen auto ( zeker geen TDI tje van de politie ) die een motor bij kan houden. Die rij je zo kwijt. Alleen zijn zij met meer, en betere communicatie onderling...
Oh ? Zeker nooit van die vergelijkende tests gezien tussen een auto en een motor op een circuit ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

heracles schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:41:
De politie kan ook niet alles en heeft zich ook te houden aan regels. Verder zullen ze echt wel doen wat ze kunnen hoor, ik snap niet dat mensen zoveel zitten te klagen, als het je niet bevalt hier, dan misschien maar emigreren ofzo?
Naar het land waar geen criminaliteit is, de ziekenzorg en schooling gratis is, je 6 maanden vrij hebt in het jaar en de vrouwen allemaal mooi zijn ;)

[edit]
Owja en iedereen 1gbit heeft :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 22:55 ]

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:57

mphilipp

Romanes eunt domus

shaggy8675 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:46:
[...]
Geen auto ( zeker geen TDI tje van de politie ) die een motor bij kan houden. Die rij je zo kwijt. Alleen zijn zij met meer, en betere communicatie onderling...
Hangt ervan af wie er op die motor zit. Negen van de tien motorpiraten (en autopiraten wat dat betreft) kunnen écht hard rijden. Hard rechtuit kan iedereen, da's geen kunst. Hard door een bocht, da's een kunst. En ik durf te stellen dat het gros van de weggebruikers de grenzen van hun vervoermiddel wat dat betreft niet kennen. Op stukken die ik ken rij ik er regelmatig mensen makkelijk voorbij in een bocht (op de snelweg dan) die een veel snellere auto hebben. En dat deed ik al op mijn brommertje. Al die snikkerbinken op hun MT's die 120 liepen...ja...rechtuit. En voor de bocht in de ankers (en dan dat beentje aan de vloer...pathetic). Nee, gewoon als Rossi door de bocht, pas dán kan niemand je bijhouden.

Het zou me dus niets verbazen als die blaag het gewoon heeft opgegeven. Domme idioot... Ik heb op mijn motor ook wel eens een keer gekeken hoe hard ie kon. Maar dan pak je een stuk weg waar niemand te zien is. En het liefst al helemaal geen politie. Maar bij 220 heb ik de gaskraan maar weer dichtgedraaid. Hard rechtuit is niet leuk. Lekker door de bochten rossen is veeeeel leuker.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
StevenK schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:47:
[...]

Oh ? Zeker nooit van die vergelijkende tests gezien tussen een auto en een motor op een circuit ?
Motor is toch sneller ;)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Politieachtervolgingen vinden vaak niet plaats op het circuit. En de surveillancewagens waarmee ze hier rijden zullen door motoren ook op 't circuit zoekgereden worden.
Vooral in 't dagelijks verkeer ben je met een motor veel sneller en wendbaarder dan een auto in veel gevallen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 28-07-2006 22:57 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:35

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

StevenK schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:47:
[...]

Op circuit...

Zet eens een moto naast een auto tussen het gewoon verkeer?
De moto kan overal tussendoor vliegen...

De Nederbelg !

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Nee hoor :)

Wel een auto met een uitzonderlijke wegligging, dat geef ik toe ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• SlinkingAnt
  • Niet online
Glashelder schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:58:
[...]

Gelukkig was/is ook niet serieus bedoelt hoor :>

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• StevenK
jellabie schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:56:
[...]

Op circuit...

Zet eens een moto naast een auto tussen het gewoon verkeer?
De moto kan overal tussendoor vliegen...
De auto heeft van die mooie voorrangslampen & herrie, de motor niet. En het lijkt misschien wel alsof een motor overal tussendoor kan vliegen, maar dat is zeker niet zo. Zeker een stel van sukkels dat net hun rijbewijs heeft zal niet zo makkelijk een politieauto zoek rijden.

• Chevy454
  • Niet online
Glashelder schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:58:

Volgens mij gebruikt de politie die wagen niet :z
Laten we maar gewoon uitgaan van de situatie zoals deze in het openbare weg plaats vindt, en niet in de wilde wereld waar iedereen met een atom rondrijdt.
mphilipp schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:54:
Hard rechtuit is niet leuk. Lekker door de bochten rossen is veeeeel leuker.
In het algemeen ja :) Maar er zijn van die uitzonderingen, een Boss Hoss met een 454 motor en een lege stuk weg. De topsnelheid van die combinatie is nog niet bepaald en staat open om ingevuld te worden :+

[ Voor 31% gewijzigd door Chevy454 op 29-07-2006 00:15 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Nee inderdaad maar heb ik ook helemaal niet gezegd. Afgezien van de Italiaanse politie rijden zij niet ook niet in Gallardo's rond :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Chevy454
  • Niet online
Glashelder schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:15:
Nee inderdaad maar heb ik ook helemaal niet gezegd. Afgezien van de Italiaanse politie rijden zij niet ook niet in Gallardo's rond :P
En die worden zelfs niet ingezet om normale mensen te arresteren maar voor transplantaties. Dus wederom een hoop lucht. En in Italie kan je jouw rbw kwijt raken door alleen al met 1 hand los van het stuur te rijden .

[ Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 29-07-2006 00:17 ]

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

De Europaweg in het Rotterdamse Havengebied, Is dat niet die weg die helemaal tot aan de Maasvlakte reikt en 'eindigt' bij die parkeerplaats met snackkar? Daar waar de Maasvlakte Olie Terminal 'begint'?

Beetje vreemd dat de politie daar achter motorrijders aangaat, ok, regels zijn regels, maar als je ergens géén spelende kinderen/bejaarden achter het stuur/andere_gevaarlijke_situaties (uitzonderingen daargelaten) tegenkomt is het wel op die weg... najah.. in mijn ogen waren de motorrijders fout, maar laten we reëel blijven... het enige gevaar wat daar schuilt is het gevaar voor eigen leven op zo'n moment ;)

www.google.nl

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

MisteRMeesteR schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:20:
De Europaweg in het Rotterdamse Havengebied, Is dat niet die weg die helemaal tot aan de Maasvlakte reikt en 'eindigt' bij die parkeerplaats met snackkar? Daar waar de Maasvlakte Olie Terminal 'begint'?

Beetje vreemd dat de politie daar achter motorrijders aangaat, ok, regels zijn regels, maar als je ergens géén spelende kinderen/bejaarden achter het stuur/andere_gevaarlijke_situaties (uitzonderingen daargelaten) tegenkomt is het wel op die weg... najah.. in mijn ogen waren de motorrijders fout, maar laten we reëel blijven... het enige gevaar wat daar schuilt is het gevaar voor eigen leven op zo'n moment ;)
hmmmm.. dat heet 'gedogen'. Iets wat we in NL al veel te veel doen. Oppakken en straffen.

• StevenK
BlaTieBla schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 12:55:
[...]

hmmmm.. dat heet 'gedogen'. Iets wat we in NL al veel te veel doen. Oppakken en straffen.
Behalve bij echte misdrijven :)

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
MisteRMeesteR schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:20:
najah.. in mijn ogen waren de motorrijders fout, maar laten we reëel blijven... het enige gevaar wat daar schuilt is het gevaar voor eigen leven op zo'n moment ;)
Dat hun leven het enige is dat gevaar loopt neem ik van je aan, maar dat wil niet zeggen dat ze aan niemand verantwoordelijkheid af te leggen hebben. De kosten van een ongeluk komen bij de samenleving terecht. Kosten van ambulances, brandweer, politie, traumahelikopter, ziekenhuis en revalidatie. Of nog erger, bij een dodelijk ongeluk; de gemiste arbeidsinkomsten en belasting.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

mphilipp schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:54:
[...]

Hangt ervan af wie er op die motor zit. Negen van de tien motorpiraten (en autopiraten wat dat betreft) kunnen écht hard rijden. Hard rechtuit kan iedereen, da's geen kunst. Hard door een bocht, da's een kunst. En ik durf te stellen dat het gros van de weggebruikers de grenzen van hun vervoermiddel wat dat betreft niet kennen. Op stukken die ik ken rij ik er regelmatig mensen makkelijk voorbij in een bocht (op de snelweg dan) die een veel snellere auto hebben. En dat deed ik al op mijn brommertje. Al die snikkerbinken op hun MT's die 120 liepen...ja...rechtuit. En voor de bocht in de ankers (en dan dat beentje aan de vloer...pathetic). Nee, gewoon als Rossi door de bocht, pas dán kan niemand je bijhouden.

Het zou me dus niets verbazen als die blaag het gewoon heeft opgegeven. Domme idioot... Ik heb op mijn motor ook wel eens een keer gekeken hoe hard ie kon. Maar dan pak je een stuk weg waar niemand te zien is. En het liefst al helemaal geen politie. Maar bij 220 heb ik de gaskraan maar weer dichtgedraaid. Hard rechtuit is niet leuk. Lekker door de bochten rossen is veeeeel leuker.
Niet alleen bochten zijn moeilijk.
Voor sommige is het erg moeilijk om in te halen op een recht stuk. |:(
Aanrijding met dodelijke afloop
Pijnacker - Een 22-jarige motorrijder uit Pijnacker kwam maandag 24 juli om het leven na een frontale botsing met een personenauto. Rond 15.00 uur reed het slachtoffer op de Europalaan toen hij wilde inhalen. Hij zag hierbij de tegemoetkomende 32-jarige automobiliste uit Pijnacker over het hoofd. Hij remde te hard en sloeg met zijn motor over de kop. Hij kwam terecht op de motorkap van de automobiliste. De motorrijder is later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden. De automobiliste is voor controle overgebracht naar het ziekenhuis.
bron

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Chevy454
  • Niet online
Zondagskindje schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:54:
Niet alleen bochten zijn moeilijk.
Voor sommige is het erg moeilijk om in te halen op een recht stuk. |:(
Zal je altijd hebben. Met de auto ook. Wat een heisa om niets zeg :z

[ Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 29-07-2006 14:04 ]

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Aike schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:42:
[...]

Dat hun leven het enige is dat gevaar loopt neem ik van je aan, maar dat wil niet zeggen dat ze aan niemand verantwoordelijkheid af te leggen hebben. De kosten van een ongeluk komen bij de samenleving terecht. Kosten van ambulances, brandweer, politie, traumahelikopter, ziekenhuis en revalidatie. Of nog erger, bij een dodelijk ongeluk; de gemiste arbeidsinkomsten en belasting.
yeap ik weet, maar toch heb ik bij deze actie gemengde gevoelens.

1. je hebt helemaal gelijk met je reply. regels zijn regels
2. als je (wat mij betreft) ergens vol gas kan rijden met zo ongeveer het minste risico dan is het daar wel. Natuurlijk, ongeluk zit in een klein hoekje.. maar op bijvoorbeeld de A10 om maar een weg te noemen heb een een aanzienlijk groter risico op brokken als op de Europaweg.

www.google.nl

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 14:24
[...]

ARRGGGGGGGG. Ik ga niet reageren.. ik ga niet reageren..

ik MOET reageren.... Zullen we ook alle circuits maar dichtgooien. :X Of zullen we de motorrijder maar gewoon in de goot laten liggen?

Kom op man. Laat ons ook es wat lol hebben. Goed, met 200+ wegscheuren van de politie vind ik ook een beetje triest. Vooral als je je dan nog laat pakken ook. Dan moet je er ook echt voor gaaaan.

er zijn wel gevaarlijkere plekken in nederland om even de 200 aan te tikken dan op de maasvlakte op donderdagavond.
Zullen we gelijk ook maar de handen afhakken? Net zoals ze in sommige andere landen doen? Doen ze het in iedergeval niet nog een keer..

200 rijden op de fucking maasvlakte.. nou nou nou.. schokkend hoor. Echt. gewoon schokkend.. :D
regels zijn regels
Ik heb nog zo'n mooie one-liner voor je.

Regels zijn er om gebroken te worden..
Ja een sportwagen met brede banden (en dus massa's grip) is bij remmen en in bochten sneller dan een motor. Maar op rechte stukken.... Hou je er echt niets aan. Of je moet er een hele exotische sportwagen tegenover zetten. Zeker geen dieseltje van de politie.. Daarnaast praten we hier niet over circuits maar over de openbare weg.. Die bestaat over het algemeen (helaas) niet uit bocht-na-bocht-na-bocht-na-kortrechtstuk-na-bocht

Ja.. Shumi gaat met zijn F1 wagen veeeeel sneller rond dan Rossi op zijn motoGP fiets.. maar dat betekent echt niet dat oom agent met zijn bierpens en zijn opel astra diesel een redelijk sturende motorrijder op een supersport motor bij kan houden.. Ook in de bochten niet..

Maargoed. Als ze je kenteken kunnen lezen heeft vluchten ook weinig zin meer. Kost alleen maar meer geld :/

P.S. De gemiddelde motoragent kan wel 'vrij aardig' (understatement van het jaar) met zijn motor overweg.. Dan mag je wel een ZZR1400 ofzo mee nemen, de snelweg op draaien en hem op pure topsnelheid proberen los te rijden..

[ Voor 71% gewijzigd door FragDaddy op 30-07-2006 00:01 ]

Have a wheelie good weekend!

• Chevy454
  • Niet online
FragDaddy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:42:
Dan mag je wel een ZZR1400 ofzo mee nemen, de snelweg op draaien en hem op pure topsnelheid proberen los te rijden..
Ik ben benieuwd wat Muzzy gaat verzinnen. Ze hebben namelijk al een ZX15R (op basis van de ZX12R) dus wat gaat er gemaakt worden op basis van die ZZR1400, een 250pk N/A motortje? :9

[ Voor 4% gewijzigd door Chevy454 op 30-07-2006 00:33 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

[...]
Zullen we gelijk ook maar de handen afhakken? Net zoals ze in sommige andere landen doen? Doen ze het in iedergeval niet nog een keer..
Da's wel heel erg kort door de bocht.
We hebben in Nederland nog steeds een aantal wetten waar we ons dienen te houden. Daarbij zijn er ook maatregelen vastgelegd die van toepassing zijn bij het overtreden van regels. Pas dat toe zoals het is vastgelegd. Geen gezeur. Weet iedereen ook meteen waar hij/zij aan toe is.

Verwijderd

[...]

Om fragdaddy's reactie nog wat kracht bij te zetten:
Zullen we dan ook meteen maar iedereen die rookt op de bon slingeren? En alle adrenaline- (en gewone drugs) junks ook maar? Omdat zulke mensen ook een kortere levensloop hebben misschien?

Iedereen is gelijk. Ongeacht of je rookt, met 200 door de bebouwde kom scheurt, jezelf kapot zuipt, chirurg of koningin bent.

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:57

mphilipp

Romanes eunt domus

Dat roepen er meer, maar er zijn misschien op de hele wereld maar een handvol die het ook echt in de praktijk brengen. Meestal komt het toch weer neer op 'Animal farm': iedereen is gelijk, maar sommigen zijn gelijker dan anderen. En iedereen maakt zich daar schuldig aan in één of andere vorm.

Maar goed...dit dreigt weer gruwelijk off-topic te geraken zo... >:) Zijn we nog niet uitgeluld over die leiperds? Eigenlijk moet de politie gewoon een kleine shredder in de auto hebben. Doet iemand iets erg doms in het verkeer...rijbewijs erin en de snippers teruggeven. En nooit meer een nieuwe geven. Ga maar op rollator-les...

[ Voor 16% gewijzigd door mphilipp op 02-08-2006 01:10 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

mphilipp schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 01:09:
[...]

Dat roepen er meer, maar er zijn misschien op de hele wereld maar een handvol die het ook echt in de praktijk brengen. Meestal komt het toch weer neer op 'Animal farm': iedereen is gelijk, maar sommigen zijn gelijker dan anderen. En iedereen maakt zich daar schuldig aan in één of andere vorm.

Maar goed...dit dreigt weer gruwelijk off-topic te geraken zo... >:) Zijn we nog niet uitgeluld over die leiperds? Eigenlijk moet de politie gewoon een kleine shredder in de auto hebben. Doet iemand iets erg doms in het verkeer...rijbewijs erin en de snippers teruggeven. En nooit meer een nieuwe geven. Ga maar op rollator-les...
Zodat je op de stoep van de sokken gereden wordt?
Ik heb liever dat dat soort lui helemaal niets meer besturen, hooguit een winkelwagentje.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Pagina: 1