Aike schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:42:
[...]
Dat hun leven het enige is dat gevaar loopt neem ik van je aan, maar dat wil niet zeggen dat ze aan niemand verantwoordelijkheid af te leggen hebben. De kosten van een ongeluk komen bij de samenleving terecht. Kosten van ambulances, brandweer, politie, traumahelikopter, ziekenhuis en revalidatie. Of nog erger, bij een dodelijk ongeluk; de gemiste arbeidsinkomsten en belasting.
ARRGGGGGGGG. Ik ga niet reageren.. ik ga niet reageren..
ik MOET reageren.... Zullen we ook alle circuits maar dichtgooien.

Of zullen we de motorrijder maar gewoon in de goot laten liggen?
Kom op man. Laat ons ook es wat lol hebben. Goed, met 200+ wegscheuren van de politie vind ik ook een beetje triest. Vooral als je je dan nog laat pakken ook. Dan moet je er ook echt voor gaaaan.
er zijn wel gevaarlijkere plekken in nederland om even de 200 aan te tikken dan op de maasvlakte op donderdagavond.
hmmmm.. dat heet 'gedogen'. Iets wat we in NL al veel te veel doen. Oppakken en straffen.
Zullen we gelijk ook maar de handen afhakken? Net zoals ze in sommige andere landen doen? Doen ze het in iedergeval niet nog een keer..
200 rijden op de fucking maasvlakte.. nou nou nou.. schokkend hoor. Echt. gewoon schokkend..

regels zijn regels
Ik heb nog zo'n mooie one-liner voor je.
Regels zijn er om gebroken te worden..Oh ? Zeker nooit van die vergelijkende tests gezien tussen een auto en een motor op een circuit ?
Ja een sportwagen met brede banden (en dus massa's grip) is bij remmen en in bochten sneller dan een motor. Maar op rechte stukken.... Hou je er echt niets aan. Of je moet er een hele exotische sportwagen tegenover zetten. Zeker geen dieseltje van de politie.. Daarnaast praten we hier niet over circuits maar over de openbare weg.. Die bestaat over het algemeen (helaas) niet uit bocht-na-bocht-na-bocht-na-kortrechtstuk-na-bocht
Ja.. Shumi gaat met zijn F1 wagen veeeeel sneller rond dan Rossi op zijn motoGP fiets.. maar dat betekent echt niet dat oom agent met zijn bierpens en zijn opel astra diesel een redelijk sturende motorrijder op een supersport motor bij kan houden.. Ook in de bochten niet..
Maargoed. Als ze je kenteken kunnen lezen heeft vluchten ook weinig zin meer. Kost alleen maar meer geld
P.S. De gemiddelde motoragent kan wel 'vrij aardig' (understatement van het jaar) met zijn motor overweg.. Dan mag je wel een ZZR1400 ofzo mee nemen, de snelweg op draaien en hem op pure topsnelheid proberen los te rijden..
[
Voor 71% gewijzigd door
FragDaddy op 30-07-2006 00:01
]