Inspiron 9400 probleem

Pagina: 1
Acties:

• TheBuster
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09-2020
Dag mensen,

Ik heb vandaag mijn nieuwe Dell Inspiron 9400 ontvangen.
Nu blijkt dat ik een verrot 17 inch beeldscherm erop heb ziiten.
Door het scherm lopen allemaal kleine zwarte lijntjes, hetgeen ervoor zorgt dat vrijwel alles onleesbaar is en er voor geen meter uitziet.

Ik heb met Dell gebeld, na een uur klooien komen zij tot de conclusie dat het probleem niet opgelost kan worden en dat ze hier al vaker klachten over gehad hebben maar er niets aan kunnen doen.

In deze laptop zit een ATI Radeon Mobilty X1400 3d-kaart. Ik heb vanalles geprobeerd inclusief van resolutie veranderen, maar niets helpt en die kneuzen bij Dell weigeren er verder iets aan te doen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

M.v.g
Alex

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Terugsturen ?

Het product voldoet niet aan jouw verwachtingen en kan (zonder opgaaf van reden) teruggestuurd worden.
# Aanvaarding en bedenktijd voor Consumenten

1. Niet-Consumenten mogen Producten afwijzen wegens non-conformiteit, zichtbare afwijkingen met het overeengekomene binnen 7 dagen na aflevering. Daarna worden de Producten geacht te zijn aanvaard.
2. Bedenktijd: Consumenten mogen de koop van Producten en/of Diensten eenzijdig zonder opgave van redenen binnen 7 Werkdagen na ontvangst van een Product ontbinden. Dell mag een schriftelijke bevestiging vragen. Voor Producten die tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de Consument, voor verkoop ongeschikt geworden of anders gebruikt is ontbinding niet mogelijk. De Consument is verantwoordelijk voor het retourneren van het Product en de daaraan verbonden kosten. De Prijs en eventuele andere door de Consumenten betaalde bedragen zullen binnen 30 dagen na de ontbinding aan de Consument worden terugbetaald. De kosten voor het terugzenden van een Product worden op het terug te betalen bedrag in mindering gebracht. De details met betrekking tot de ontbinding in bedenktijd zijn beschreven in de Return Policy, de terugbetaling in de Refund Policy.
3. Consumenten dienen Dell -binnen bekwame tijd na de ontdekking op de hoogte te stellen van non-conformiteit, zichtbare afwijkingen met de orderbevestiging. De Return Policy is van toepassing.
4. Deze bepaling tast de rechten van Consumenten met betrekking tot gebreken aan Producten en/of Diensten niet aan.

[ Voor 86% gewijzigd door bartgabriels op 28-07-2006 15:56 ]