Toon posts:

[XP] Perongeluk shortcuts verwijderd, hoe terugkrijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb per ongeluk een paar snelkoppelingen in mijn Windows menu verwijderd, zie onderstaande screen:

Afbeeldingslocatie: http://xs204.xs.to/xs204/06305/screen.PNG

Hoe zet ik ze terug? Gewoon een snelkoppeling daar plakken werkt niet. Rechtermuisknop op je taakbalk » eigenschappen » tabblad menu start » aanpassen » tabblad geavanceerd werkt ook niet. Iemand een idee?

Bvd :)

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-03 11:49
Hoe heb je ze verwijderd vraag ik me af? Enige manier daarvoor die ik ken is via
Rechtermuisknop op je taakbalk » eigenschappen » tabblad menu start » aanpassen » tabblad geavanceerd werkt ook niet. Iemand een idee?
Heb je de stijl nie op klassiek gezet zodat alles nu op je desktop staat? ;)

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Verwijderd

Dit heeft niets met Spielerij te maken. -> Windows Clients

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde er een andere snelkoppeling overheen plakken en toen, foets, was hij weg :S
En heb de stijl ook niet op Klassiek gezet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 15:31 ]

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

raar, zeker nadat ie weg is na je actie, check dit eens:
Bevind zich onderstaande registry waarde zich in HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\NonEnum:
"{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}"

Zet deze eens op 1 of op 0, ik weet niet meer welke... kan zijn dat je tussendoor meot booten.

euh...ja

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Rechtermuisknop op startbalk > eigenschappen > menu start > aanpassen > geavanceerd

Daar moet je bij het kopje 'Deze items in het menu Start weergeven:' zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Rfce schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:15:
raar, zeker nadat ie weg is na je actie, check dit eens:
Bevind zich onderstaande registry waarde zich in HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\NonEnum:
"{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}"

Zet deze eens op 1 of op 0, ik weet niet meer welke... kan zijn dat je tussendoor meot booten.
In de map Policies staat bij mij alleen de map Explorer.

@ The_Zeroorez, die zijn dus aangevinkt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:40

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit gaat over het menu Start, niet over het bureaublad.
Pagina: 1