[muis]5knops links&rechts gezocht

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik heb al een ruim 2 jaar de Addison wireless/optical muis, eentje met scrolwiel en aan elke kant van de muis 1 knop. Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.e4.pl/galerie/38a3f30025f766398265b03404d354e469336.jpg

Die 2 knoppen ben ik zo enorm aan gewend qua gaming/surfen dat ik gewoon niet meer zonder kan :P Helaas werkt dus het hele laadstation dus niet meer, via een oplader en 2de set batterijen kan ik alsnog de batterijen vol houden. Ook begint de kleur te vervagen en ontvangst wordt minder.

Afijn.. we moeten een nieuwe muis. Het liefst dus weer optisch/draadloos, maar belangrijk.. die 2 knoppen aan de zijkant. Logitech/microsoft heeft de voorkeur, zal wel meer naam gerelateerd zijn dan puur qua specs ;)
Dixons, V&D en powerline al bezocht, logitech/microsoft.. ja, ook zelfs sweex/trust bekeken maar ik kan geen enkele muis meer vinden die lijkt zoals de Addison muis. 8 knoppen, dual optical of sidescrolling scrollwheel... :? Of 3 extra knoppen bij de scroll, of een hele media toetsenset aan de linkerkant (duim). Powerline vertelde dat Logitech zulke muizen (met die 2 knoppen) niet eens meer heeft, Microsoft leek alleen groot uitgebouwde versies met nog steeds alleen knoppen aan de duimkant te hebben. De enige zoverre kunnen vinden waren van trust, de MI-4520T en de MI-4100, waar laatstgenoemde geen laadstation heeft dus eigelijk afvalt. Het probleem bij eventuele totaal lijsten en reviews dat er dus steeds maar wordt vermeld het X-aantal knoppen, maar dus niet direct waar ze zitten. Natuurlijk is trust niet het topmerk, maar aangezien Addison (mischien) nog wel erger is, zal het best wel meevallen :)

Ben ik nu zo'n zeikert die iets wil dat niet meer bestaat onder de muizen of zijn die muizen gewoon enorm zeldzaam geworden?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is de Microsoft Intelli Mouse optical niets voor je, die dingen zijn al jaren op de markt. Heb er hier ook nog 2 liggen en die dingen zijn echt geweldig. 1 knop links, 1 knop rechts, 2 standaard knoppen en dan je muiswieltje.

Afbeeldingslocatie: http://www.gepbolt.hu/ii/microsoft_intelli_optical_mouse_big.jpg
Deze jongens dus.

[ Voor 18% gewijzigd door TERW_DAN op 28-07-2006 14:15 ]

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-02 10:44
Zo'n muis hier ook maar zonder de 2 zeiknoppen. Werkelijk een heerlijke muis om mee te werken

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Die had ik dus voor mijn Addison, vandaar mijn 2knoppen L/R fobie. :) Ik kon ze niet meer vinden bij de zaken waar ik was geweest, ging er vanuit dat die niet meer verkocht werden. Google zegt gelukkig anders :) Ik had gekeken naar die draadloze versie ervan, die helaas weer zonder die 2 knoppen is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.